برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین

برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر در استان یزد

با حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران روزهای 19 و 20 مهرماه در استان یزد برگزار می گردد. در این همایش متخصصانی از کل کشور و نیز دانشگاههای کشورهای استرالیا، آمریکا و انگلستان حضور و سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر: 960717008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ - ۱۱:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، با حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه در استان یزد برگزار می گردد. در این همایش متخصصانی از کل کشور و نیز دانشگاههای کشورهای استرالیا، آمریکا و انگلستان حضور و سخنرانی خواهند کرد.برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین

برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین

برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین

برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح  و سازه های نوین در مهندسی عمران روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر در استان یزد

مهندس فرشید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این مورد بیان کرد: در جهت تحکیم همکاریهای علمی و تخصصی سازمان و جامعه دانشگاهی، این همایش بین المللی به میزبانی دانشگاه یزد و همکاری فعال سازمان برگزار می گردد و محورهایی مانند مصالح نوین در مهندسی عمران، بهسازی و مقاوم سازی سیستمهای کنترل لرزه ای، مصالح و فناوریهای سازگار با محیط زیست، فناوریهای نوین ساخت، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روشهای عددی و محاسباتی در مهندسی عمران و ژئوتکنیک و راه سازی در آن به بحث و بررسی گذاشته میشود.
فرشید گفت: بدنبال ثبت جهانی یزد و توجه خاص به معماری اصیل منطقه، این همایش مهم ترین محور کاری خود را بر مبنای روشهای نوین اجرای سازه های سنتی و بومی قرار داده است.
دکتر مرشد عضو کمیسیون تخصصی عمران سازمان و ریاست دانشکده عمران دانشگاه یزد هم که مدیریت برگزاری این کنفرانس را به عهده دارد، از دریافت دویست و پنجاه مقاله حول محورهای همایش خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد صد و هشتاد مقاله توسط داوران همایش برای ارائه انتخاب شده که صد و بیست مورد آن ها بصورت پوستر است و بقیه در جلسه های دو روزه کنفرانس بصورت شفاهی ارائه می گردد.

برگزاری ششمین همایش بین المللی مصالح و سازه های نوین


به گفته مرشد در ادامه این همایش، هشت کارگاه آموزشی نیز با مدیریت متخصصان داخلی و خارجی با تکیه بر بهسازی لرزه ای برگزار می گردد که سیصد نفر مهندسین و اساتید و دانشجویان در آنها شرکت خواهند کرد.
طبق هماهنگی ای انجام شده، شرکت در این همایش برای مهندسین عضو سازمان امتیاز آموزشی دربر دارد.
منیع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی خراسانجنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۶
970 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0