دیدار نماینده ساری و میاندوآب با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج

برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور بميزباني استان مازندران

برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور بميزباني استان مازندران /تيم شطرنج نظام مهندسي ساختمان استان مازندران حائز رتبه سوم شد

کد خبر: 960905008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آذر ۹۶ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ،برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور بميزباني استان مازندران /تيم شطرنج نظام مهندسي ساختمان استان مازندران حائز رتبه سوم شد. برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور

برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور

برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور

برگزاری ششمین دوره مسابقات  شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور بميزباني استان مازندران

ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور از روز یک شنبه بیست و هشتم ابان الی جمعه ۳ آذرماه بمیزبانی نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در شهرستان بابلسر برگزار گردید.
این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار گردید که در این سری مسابقات ده تيم از استانهای مازندران، خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، گیلان، همدان، فارس، اردبیل، آذربایجانشرقی و خوزستان با یک دیگر رقابت کردند.
در رده بندي تيمي اين مسابقات، تيمهاي گيلان ، كردستان و مازندران به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند.
در بخش بانوان تيمهاي گيلان ، كردستان و مازندران به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در بخش آقايان تيمهاي گيلان، فارس ، كردستان و مازندران رتبه هاي اول تا چهارم را از آن خود كردند.
*لزوم نهادینه شدن ورزش در جامعه مهندسی
در آئین اختتاميه این مسابقات که عصر روز جمعه سوم آذرماه در مجتمع رفاهی بانک ملی بابلسر برگزار گردید ، کامران حسن زاده نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان مازندارن، ضمن تسليت درگذشت صدها تن از هم وطنان در زلزله كرمانشاه، گفت:هدف از برگزاري اين مسابقات تقويت روحیه هم دلی، اتحاد و هم دلي میان مهندسین و کارکنان نظام مهندسی ساختمان کشور ميباشد.
حسن زاده بیان داشت: از نظر سازمان بهداشت جهاني سلامتي صرفا نداشتن بیماری و ضعف نیست، بلکه منظور از آن سلامتی کامل جسمی، ذهنی، اجتماعی و روحی است. لذا بايد ورزش در جامعه مهندسي نهادينه گردد و افزایش سطح سلامت جسم و روان مهندسین و ایجاد فضای سالم و پرنشاط در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان و تقویت قوای جسمی از اهداف اصلي برگزاري اين مسابقات است.

برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج نظام مهندسی ساختمان کشور


وی با اشاره به مسابقات پیش روی و میزبانی مازندران تصریح کرد: نظام مهندسي ساختمان استان مازندران ميزبان مسابقات تنيس روي ميز نظام مهندسي ساختمان كشور در بیست تا بیست و چهار آذرماه خواهد بود. هم چنين ميزبان مسابقات تيراندازي كشوري در دي ماه امسال هستيم.
*کمیته ورزش نظام مهندسی ساختمان کشور تشکیل می گردد
در ادامه این آئین محسن قرباني ریاست كميسيون ورزش نظام مهندسي ساختمان مازندران نیز با گراميداشت ياد و خاطره قربانيان زلزله كرمانشاه ادامه داد: در ساخت و سازهاي كشور نظام مهندسي يكي از سازمانهاي دخيل ميباشد و اميدوار هستيم كه با هماهنگي و تعامل سازمانهاي مرتبط در ساخت و ساز ، همه ساختمانها داراي ايمني و مقاومت استاندارد باشند.
قربانی افزود: مازندران براي دومين بار ميزباني مسابقات شطرنج كشوري را بعهده داشت و با توجه به اهميت و جايگاه ورزش در نظام مهندسي ساختمان استان مازندران ،اين سازمان در همه رشته هاي ورزشي ميزباني مسابقات كشوري را بعهده داشته است.
وی با اشاره به این که كميته ورزش در شوراي مركزي نظام مهندسي ساختمان كشور تشكيل مي گردد خاطر نشان کرد: كه اميدوار هستيم با اين اقدام، سومين المپياد ورزشي نظام مهندسي ساختمان كشور برگزار گردد .
قربانی در خاتمه از حضور همه تيمها در اين مسابقات تشكر کرد و یاد آور شد: اميدوار هستم كه ميزبان مناسبي بوده باشيم و به تيمهاي برتر در اين دوره از مسابقات تبريك ميگويم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۶
1119 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0