برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان از هجدهم تا بیست و یکم مهرماه در اصفهان

این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور با همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در سال هفتاد و دو در فضایی محقر برگزار شد و تا به حال سازمان با همکاری شرکت نمایشگاه‌ها موفق به برگزاری بیش از صد نمایشگاه در زمینه های ساختمان، دکوراسیون داخلی، معماری و فن­آوری ­های نوین ساختمان، تکنولوژی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، صنایع چوب و مبلمان شده است.

کد خبر: 191009016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ - ۵:۰۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور با همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در سال هفتاد و دو در فضایی محقر برگزار شد و تا به حال سازمان با همکاری شرکت نمایشگاه‌ها موفق به برگزاری بیش از صد نمایشگاه در زمینه های ساختمان، دکوراسیون داخلی، معماری و فن­آوری ­های نوین ساختمان، تکنولوژی ساختمان، تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، صنایع چوب و مبلمان شده است.

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان

بیست و دومین نمایشگاه  تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان از هجدهم تا بیست و یکم مهرماه در اصفهان

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: خوشبختانه در حال حاضر نمایشگاه با نظمی خاص و در فضای خوبی برگزار می گردد و انتظار میرود با تلاش شورای اسلامی شهر محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان بزودی به بهره برداری برسد.

به عقیده عسگری، پتانسیل استان اصفهان در تولید مصالح و فناوری‌های نوین خیلی بالا است و ما چاره ای نداریم جز این که به سمت فناوری‌های نوین برویم. مصالح سنتی ساختمانی که الان استفاده می‏کنیم رو به اتمام است و اگر از معادن شن و ماسه ای که در شرق اصفهان وجود دارد بازدید کنید خواهید دید که چه فاجعه ای دارد اتفاق می ‏افتد و یا کوره های آجر که هم در تولید مصالح، انرژی بسیاری را مصرف می‏ کند و هم این که مصالحی که تولید می‏کنند آنچنان کارایی ندارد. مقدار ضایعات و نخاله ای که از ساختمان خارج می‏ شود از مقدار مصالحی که وارد ساختمان می‏ شود بیش تر است و نشان دهنده ی این است که بهینه مصرف نمی‏ کنیم و به سمت کارهای خوب نمی ‏رویم.

برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان اصفهان

وی ادامه داد: بند سی و پنج ماده هفتاد و سه آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که مصوب هیأت وزیران است، سازمان‏ های نظام مهندسی ساختمان را موظف کرده که در ایجاد این نمایشگاه‌ها شرکت کنند. دلیلش هم این است که ایجاد چنین نمایشگاههایی برای متخصصین محل خوبی برای تعامل و آگاهی از آخرین تکنولوژی ‏ها است. بسیار خرسند هستم که حدود ۱۲ درصد از فضای نمایشگاه را به هوشمند سازی ساختمانها اختصاص داده ایم. این تنها راه چاره‏ ما در صرفه‏ جویی انرژی است. انرژی‌های فسیلی در آلودگی هوا مؤثر است و باید به سمت هوشمند سازی ساختمان‏ ها پیش برویم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۸
546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0