برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی جلسه خبری

برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی

جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نوزدهم تیر در ساختمان شورای مرکزی برگزا گردید.

کد خبر: 970420008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ - ۱۱:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نوزدهم تیر در ساختمان شورای مرکزی برگزا گردید.

برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی

برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی

برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین  اجلاس هیات عمومی  سازمان نظام مهندسی

در آغاز این جلسه « فرج الله رجبی »ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، بیان کرد: اجلاس بیست و یکم شاید یکی از مهم ‌ترین اجلاس‌ های سازمان در دهه اخیر باشد. مسایل خیلی مهمی هم در سازمان و هم در خارج از سازمان در حوزه مهندسی ساختمان وجود دارد که لازم است در موردشان  بحث و تبادل نظر گردد ونیز تصمیم ‌هایی اتخاذ گردد تا با گره گشایی ازمشکلات آن چه به مصلحت کشور است، انجام داده شود.
وی ادامه داد: طبیعی است که رویکرد ما هم بعنوان اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور و هم بعنوان یک مهندس حرفه‌ای این است که چگونه از دغدغه ‌های این سازمان و مهندسان عضو آن صحبت و دفاع  کرده و از مسایل و مشکلاتی که برای این صنف پیش آمده گره‌ گشایی کنیم.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، افزود: سعی می‌ کنیم با همفکری یکدیگر آغازگر اقدامات خوبی در حوزه ساخت و ساز و حوزه مسکن باشیم و در مسیر ارتقا خدمات مهندسی تلاش کنیم.

برگزاری جلسه خبری بیست و یکمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی

رجبی تصریح کرد: پیشنهادی به کمیسیون عمران مجلس رسیده و پذیرفته شده که طبق آن نظام مهندسی ساختمان کشور جزیی از نظام فنی اجرایی کشور گردد .
عضو کمیسیون عمران مجلس با عنوان این که اگردرحوزه مسکن برنامه‌ریزی نداشته باشیم، امکان ندارد آمار اشتغالزایی مورد نظردولت محقق شود، افزود: برای عبور از این گذرگاه نیازمندارائه، پیگیری و انجام برنامه‌ های مشخص در حوزه ساخت و ساز مسکن هستیم که قطعا می‌ تواند مشکل بیکاری را کاهش داده و کارخانه ‌های تولیدی را به تحرک وا دارد.
رجبی خاطر نشان کرد: دولت باید از بودجه وزارتخانه‌ها وبانک مرکزی بکاهد تا بتواند در بخش مسکن مداخله کند. باید ببینیم چه نوع مسکنی می‌ خواهیم و ارتباط بین تولید کننده و مصرف ‌کننده را چگونه ایجاد کنیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۷
858 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0