برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

بيست و يکمين نشست هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد با حضور اعضا در سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 980205002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ - ۴:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بيست و يکمين نشست هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد با حضور اعضا در سازمان برگزار گردید.

برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت  مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در بيست و يکمين نشست هيات مديره، ضمن گراميداشت روز معمار گزارشي در مورد برگزاري مراسم روزمعمار، تشکيل کميسيون انرژي و تأييد تعرفه خدمات مهندسي ارائه کرد.
مهدی سالاري، موضوع کانديداتوري اعضاي هيئت مديره در هشتمين دوره انتخابات شوراي مرکزي را مطرح کرد و از اعضا خواست تا کانديداتوري خود را اعلام کنند.
در اين نشست، محسن اوليا، بر ضرورت تشکيل کارگروه اخلاق حرفه اي تاکيد نمود و گزارشي از کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي مرکزي ارائه کرد.
از مصوبات اين نشست، تصويب دستورالعمل تخصيص ظرفيت طراحي و نظارت سال نود و هشت، بود که مقرر گردید بصورت آزمايشي تا پايان شهريور اعمال و با توجه به بازخورد و گزارش خدمات مهندسي سازمان اصلاح گردد.

برگزاری بیست و یکمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی

در اين مورد، معتمدراد، مدير فني و مشارکتهاي سازمان در باره ظرفيت هاي سال جاري توضيحاتي ارائه داد که با کليات دستورالعمل پيشنهادي موافقت گردید.
در اين نشست، موضوع انتخاب اعضاي کميسيون بانوان مطرح گردید که خانم‌ها: گلناز ناظميان در رشته عمران، ماه نساء السادات نظري در رشته معماري، فاطمه حامي نيا و محدثه زابلي در رشته برق، سميه الوانساز و ميناعلاف زاده، در رشته مکانيک و مرجان منتظري در رشته شهرسازي (عضومدعو) و خانم چنگيزي، عضو هيات مديره بعنوان عضو اصلي کميسيون بانوان معرفي گردیدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۹۸
527 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0