مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان خبر داد:

برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی در استان گلستان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان داشت: طبق تفاهم ‌نامه چند جانبه امضاء شده، بعد از طی مراحل اداری نه هزار و پانصد نفر ساعت در استان گلستان دوره آموزشی دیدند تا از امروز خدمات شایسته ‌ای را در مسیر کاهش خطرات ساختمانی داشته باشند.

کد خبر: 960801014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۹۶ - ۱۰:۰۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان داشت: طبق تفاهم ‌نامه چند جانبه امضاء شده، بعد از طی مراحل اداری نه هزار و پانصد نفر ساعت در استان گلستان دوره آموزشی دیدند تا از امروز خدمات شایسته ‌ای را در مسیر کاهش خطرات ساختمانی داشته باشند.برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی

برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی

برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی

برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت  دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی در استان گلستان

احمد تجری در اولین گردهمایی مسئولین ایمنی و کارگاهی ساختمانی استان گلستان گفت: با توجه به رشد جمعیت در سنوات گذشته شاهد رشد شهرنشینی بودیم. به دلیل محدودیت‌ ها در شهرها ساختمان‌ ها با طبقات بیش تری ساخته می ‌شود و این مهم خطرات ناشی از کار را در کارگاه‌ ها افزایش می‌دهد.
تجری، نیروی کارآمد و ماهر را سرمایه‌ های یک کشور دانست و ادامه داد: این افراد در کارگاه‌ های ساختمانی بعد از گذشت سال ‌ها دارای تجربه می‌ شوند و در صورت رعایت نشدن مسائل ایمنی این سرمایه گرانبها در جامعه از میان می‌ رود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان افزود: با پشتیبانی‌ های قانونی و مبحث ایمنی در قانون کار و مصوبات شورایعالی کار به این مهم تاکید شده که مسئول ایمنی در کارگاه ‌های ساختمان‌ سازی وجود داشته باشد.

برگزاری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی برای کاهش خطرات ساختمانی


تجری با اشاره به این که پیرو این مصوبات جلسات متعددی با مسئولین استان برگزار گردیده، گتصریح کرد: با وحدت و همگرایی باید مسیری را سپری کنیم که ایمنی در کار را افزایش دهیم.
وی گفت: عقد تفاهم‌ نامه ‌ای در این زمینه داشتیم و کمیته راهبری را در سطح استان شکل دادیم، تا مسائل ایمنی تقویت گردد. این تفاهم‌ نامه موجب شد بعد از طی مراحل اداری نه هزار و پانصد نفر ساعت دوره آموزشی دیدند تا از امروز خدمات شایسته ای را در مسیر کاهش خطرات ساختمانی داشته باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به برگزاری دوره‌ های آموزشی رایگان از ابتدای سال در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و افزود: نظارت و توجه بمسائل ایمنی و آموزش می‌ توانیم آسیب‌ های ساختمان‌ سازی را کم کنیم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۶
930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0