برگزاری جلسه تخصصی مهندسین رشته مکانیک جلسه تخصصی

برگزاری جلسه تخصصی مهندسین رشته مکانیک

در جلسه تخصصی مکانیک که توسط شرکت سورنا مجری برنامه در محل سالن کنفرانس فرهنگیان برگزار گردید، تعدادی از شرکت های دانش بنیان ابداعات و اختراعات خود را معرفی کردند.

کد خبر: 971219012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ - ۳:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در جلسه تخصصی مکانیک که توسط شرکت سورنا مجری برنامه در محل سالن کنفرانس فرهنگیان برگزار گردید، تعدادی از شرکت های دانش بنیان ابداعات و اختراعات خود را معرفی کردند.

برگزاری جلسه تخصصی مهندسین رشته مکانیک

برگزاری جلسه تخصصی مهندسین رشته مکانیک

جلسه تخصصی مهندسین رشته  مکانیک برگزار گردید

در این جلسه، ۳ شرکت دانش بنیان و نوآور ایده های جدید، ابداعات، اختراعات و محصولاتی که داشتند معرفی کردند که شامل ابداع سیستم کنترل روی تجهیزات گرمایشی بود به نحوی که این سیستم متناسب با میزان مصرف انرژی در مجموعه های ساختمانی ساعت پیک مصرف را بصورت هوشمند کنترل کند و صرفه جویی در انرژی داشته باشد.
شرکت تجهیزات تصفیه پساب واحدهای صنعتی و مسکونی از دیگر شرکت های دانش بنیان بود که پروژه های مختلفی داشت و خروجی آن یک بخش بصورت مواد جامد و بخش دیگر برای مصارف کشاورزی وآب فضای سبز است.
شرکتی با محصولات سیستمهای سرمایشی پکیج نیز ایده های خوبی را در این جلسه مطرح کرد.

برگزاری جلسه تخصصی مهندسین رشته مکانیک

به گفته زحمت کش – نائب رئیس هیات مدیره سازمان استان یزد، این جلسه در مجموع بصورت موفق برگزار گردید و زمینه ای برای معرفی محصولات، تفکرات و ایده های جدید، هم‌چنین ایجاد ارتباط بین مصرف کننده، سازمان و مهندسین بشمار می آید تا این ایده ها بصورت صنعتی سازی و تولید انبوه درآمده و استفاده بهینه از منابع داخلی و صرفه جویی از اتلاف انرژی انجام گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۷
559 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0