برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت مصطفی مصطفوی

برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت راه و شهرسازی

مصطفی مصطفوی _ ریاست گروه تخصصی مکانیک بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در یک تعامل موفق با دفتر گردوری مقررات وزارت راه و شهرسازی و شرکت ملی گاز ایران توانسته است برای بیست و هشت نفر مدرسین دوره های آموزش نظارت گاز فشار قوی کلاسهای اختصاصی برگزار و برای آنها اعتبارنامه صادر کند.

کد خبر: 971106001 تاریخ انتشار: شنبه ۶ بهمن ۹۷ - ۸:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مصطفی مصطفوی _ ریاست گروه تخصصی مکانیک بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در یک تعامل موفق با دفتر گردوری مقررات وزارت راه و شهرسازی و شرکت ملی گاز ایران توانسته است برای بیست و هشت نفر مدرسین دوره های آموزش نظارت گاز فشار قوی کلاسهای اختصاصی برگزار و برای آنها اعتبارنامه صادر کند.

برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت

برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت

برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز  فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت راه و شهرسازی

به گفته مصطفوی، بعد از برگزاری اجلاس هیأت عمومی سازمان در تابستان سال جاری نشست های متعددی با همکاری مشترک ۳ جانبه تشکیل شد که ماحصل آن اعلام فراخوان عمومی از مهندسان مکانیک واجد شرایط از استانهای مختلف برای شرکت در دوره آموزش تربیت مدرس نظارت گاز فشار قوی بود و چهل و شش نفر از سراسر کشور با هزینه شخصی در این دوره ها ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: برای این افراد دوره ۲ هفته ای با استفاده از مدرسان برجسته کشوری از شرکت ملی گاز ایران طراحی شد و سرانجام از بین سی نفر شرکت کنندگان در کلاسها بیست و هشت نفر از نوزده استان در آزمون نهایی موفق شدند که درصددیم برای آن ها دوره های آموزش عملی در استانهای مربوطه و یا بصورت متمرکز در تهران برگزار کنیم و بازدیدهایی از چند سایت قابل قبول برای آن تدارک ببینیم.

عضو شورای مرکزی، نتیجه برگزاری این دوره را توانمند سازی سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استانها برای برگزاری دوره های آموزشی گاز فشار قوی توصیف کرد و گفت: ما در شورای مرکزی مصمم هستیم با استفاده از تجارب حاصله در دوره‌ های دیگری با استفاده از تجارب حاصله، دوره های دیگری را در زمینه های آبفا، آسانسور و تشکیل شرکت های بازرسی جوش و سایر حرفه های دیگر برگزار کنیم.

برگزاری دوره های آموزش مدرسین گاز فشار قوی نماد همکاری موفق سازمان و وزارت

مصطفوی خاطر نشان کرد: تجربه موفق برخی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها در زمینه برگزاری دوره های آبفا نشان داده است که می‌ توان تا حدود بیست درصد در مصرف آب در ساختمانها صرفه جویی کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ بهمن ۹۷
597 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0