برگزاری رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال مهندسان

کامران حسن زاده با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان و کاهش ساخت و سازهای شهری، عنوان کرد: در جهت ایجاد اشتغال و رونق بخش مسکن ، رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت برگزار می گردد.

کد خبر: 970409012 تاریخ انتشار: شنبه ۹ تیر ۹۷ - ۴:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،کامران حسن زاده با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان و کاهش ساخت و سازهای شهری، عنوان کرد: در جهت ایجاد اشتغال و رونق بخش مسکن ، رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت برگزار می گردد.

برگزاری رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال

برگزاری رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال

رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در  جهت ایجاد اشتغال مهندسان برگزار می گردد/ ثبت نام حضور از نهم لغایت بیست و سوم تیرماه

وی در گفتگو با کمیته اطلاع رسانی رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت، ادامه داد: حوزه صنعت ساختمان با توجه به روند رو به رشد جهانی آن، نقش بسزایی در رشد اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی دارد و بهمین منظور ایجاد فضای کسب و کار فراملی، قدم اساسی در اقتصاد و اشتغال پایدار خواهد بود.
حسن زاده افزود: بمنظور معرفی و عرضه توانمندی های مهندسان و شرکت های عضو سازمان در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری طراحی، اجرا، برنامه ریزی و مدیریت در صنعت ساختمان در جهت ایجاد فضاهای کسب و کار و اشتغال مهندسان، رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت با همکاری دانشگاه مازندران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در روزهای بیست و هفتم لغایت بیست و نهم تیرماه در مازندران برگزار می گردد.
وی خاطر نشان ساخت: با توجه به این که خاورمیانه یکی از حساس ترین نقاط دنیا از منظر ذخایر زیر زمینی و موقعیت جغرافیایی و سیاسی میباشد همواره مورد توجه بازارهای سرمایه بوده است بهمین منظور شناسایی نیازمندیهای صنعت ساختمان از منظر منابع انسانی، توانمندی های فنی و اجرایی و علمی در این منطقه دارای اهمیت است.

برگزاری رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت در جهت ایجاد اشتغال

دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت برگزاری این رویداد از بهمن ماه سال پیش در دستور کار قرار دارد و برگزاری نمایشگاه تخصصی بمنظور ارائه توانمندی های شرکت های پیمانکاری و شرکت های مشاوره، معرفی کالاها و تجهیزات مورد استفاده در پروژه های ساختمانی که مزیتهای رقابتی دارند و نیز برگزاری بیست کارگاه تخصصی با حضور اساتید صاحب نام خارجی و داخلی از اهم برنامه های این رویداد خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط و نحوه ثبت نام متقاضیان جهت حضور در این رویداد علمی، یاد آور شد: زمان ثبت نام از روز شنبه نهم تیرماه شروع و تا روز شنبه بیست و سوم تیرماه ادامه خواهد داشت. علاقه مندان جهت ثبت نام با مراجعه به وب سایت کنفرانس به آدرس http://www.iwdce.com/و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت بحضور در این رویداد اقدام فرمایند. هزینه ثبت نام برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران صد و پنجاه هزار تومان و برای سایر افراد سیصد و هشتاد هزار تومان میباشد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ تیر ۹۷
825 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0