برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار

برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار

برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار ، صورت می گیرد و باید گفت که سازمان نظام مهندسی در مدیریت دوره‌های قبلی این نمایشگاه‌ نقشی نداشته است

کد خبر: 990606035 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۱۰:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار ، صورت می گیرد و باید گفت که سازمان نظام مهندسی در مدیریت دوره‌های قبلی این نمایشگاه‌ نقشی نداشته است

برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار

برگزاری رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن، برای اولین بار

نمایش معدنی‌ ها در بلاتکلیفی
چندی پیش امیر اسماعیل شاهسوارانی، مدیر حوزه ریاست سازمام نظام مهندسی معدن در حاشیه مراسم امضای تفاهنامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و سازمان نظام مهندسی معدن ایران از برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی ۲۰۲۱ IMEX در آینده ای نزدیک سازمان نظام مهندسی معدن خبرداد. در همین ارتباط « روزگار معدن» گفت و گویی با تقی نبئی، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ترتیب داده است که در ادامه میخوانید:
رویدادی با مدیریت سازمان نظام مهندسی معدن
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن در ارتباط با برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی ۲۰۲۱ IMEX بیان کرد: این رویداد برای اولین ‌بار با مدیریت سازمان نظام‌ مهندسی برگزار می‌ گردد و باید گفت که سازمان نظام مهندسی در مدیریت دوره‌های قبلی این نمایشگاه‌ نقشی نداشته است.
نبئی افزود: برگزاری دوره‌های قبلی آن با استقبال خوبی همراه بوده است و این رویداد با حضور فعالان بین‌المللی برگزار می ‌گردد. در این نمایشگاه قرار است تا بیشتر جنبه‌های فنی و مهندسی معادن در معرض بازدیدکنندگان قرار بگیرد.
کرونا زمان برگزاری نمایشگاه را تغییر داده است
نبئی در ارتباط با زمان برگزاری این رویداد معدنی بیان کرد: اولویت ما برای برپایی نمایشگاه پاییز امسال بود که با توجه به مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا و بلاتکلیفی در برپایی آن فعلا نتوانستیم تاریخ مشخصی را برای این رویداد تعیین کنیم. امیدوار هستیم تا پایان امسال این نمایشگاه را برگزار کنیم و در صورتیکه شرایط آن مهیا نبود اوایل سال آینده برگزار خواهد شد ضمن این که درحال‌حاضر نیز آمادگی برگزاری آن وجود دارد.
حضور شرکت‌ های خارجی در رویداد ۲۰۲۱ IMEX
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن، در مورد حضور شرکت‌ های خارجی در این نمایشگاه تصریح کرد: به علت این که زمان قطعی این نمایشگاه مشخص نیست درخواست‌ های قطعی واصل نشده و درحال‌حاضر طبق مذاکرات اولیه انجام شده شرکت ‌هایی از کشورهایی روسیه، استرالیا، افریقای جنوبی و چند شرکت از کشورهای اروپایی و منطقه‌ای نظیر ترکیه برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند که با توجه به نامعلوم بودن زمان قطعی این نمایشگاه ممکن است در این ترکیب تغییراتی ایجاد گردد.
وی در پاسخ به این پرسش که مکان برگزاری نمایشگاه مشخص شده یا نه، گفت: با توجه به شرایط موجود کرونا و قطعی نشدن زمان آن هنوز مکان برگزاری و متراژ نمایشگاه نیز مشخص نیست و این در حالی است که رایزنی‌ هایی در همین ارتباط انجام شده و برنامه کلی برای برپایی آن نیز انجام شده و این سازمان تنها دو ماه فرصت نیاز دارد تا هماهنگی‌‌ های لازم را انجام دهد.
ارائه توانمندی ‌های داخلی به شرکت‌کنندگان خارجی
نبئی در ارتباط با اهداف برپایی این رویداد معدنی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه بیشتر ارائه پیشرفت ‌های فناوری در علوم اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی و مخصوصا بخش مهندسی معدنی و تجهیزات دانش‌بنیان و ارائه نمایش توانمندی ‌های داخلی به شرکت‌کنندگان خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان داخلی با دانش پیشرفته و به روز شرکت‌ های خارجی خواهد بود.
وی در خاتمه بیان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن در برنامه‌ های امسال خود بدنبال جهش تولید در بخش معدن و صنایع معدنی است. و این سازمان با توجه به فنی بودن آن بدنبال جهش تولید در بخش کیفی است و آن را دنبال خواهد کرد و این در حالی است که بخش ‌های دیگر در بحث جهش تولید بدنبال کمیت آن بوده و حرکت می ‌کنند.
منبع: روزگار معدن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
436 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0