برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات سمینار تخصصی

گزارش برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن

سمینار تخصصی " مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن " توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و با مشارکت کارشناسان شرکت گاز استان برگزار شد.

کد خبر: 970821013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،سمینار تخصصی ” مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن ” توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و با مشارکت کارشناسان شرکت گاز استان برگزار شد.

برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات

برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات

گزارش برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش  ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات مکانیکی در پیشگیری از حوادث ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن

این سمینار با هدف تبیین علل فنی و ریشه ای حوادث ناشی از مسمومیت با منوکسیدکربن و مرگ خاموش در ساختمان ها جهت کاهش آمار مرگ و میر و به علت کاهش برودت هوا، با حضور مهندسان عضو سازمان و کارشناسان شرکت گاز استان در محل تالار اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

در آغاز این سمینار،

طوماری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان طی سخنانی گفت: بطوری که استحضاردارید این گردهمایی درباره مسئولیت ناظران و بازرسان محترم گاز در مورد پیشگیری از مشکلات و مسمومیتهای ناشی از منوکسید کربن درحال برگزاری است.
طوماری افزود:

این نخستین همایشی است که پس از آغاز بکار هیات مدیره دوره هشتم برگزار می گردد و بنا داریم و امیدواریم که همانند دوره هفتم هیات مدیره هشتم سازمان نیز بتواند در مورد آموزش علوم جدید و تکنولوژیهای پیشرفته تلاش بیش تری کرده و اعضای محترم را به علوم جدید تجهیز کند.

وماری تصریح کرد:

امیدوار هستیم در طول دوره هشتم برنامه های این چنینی تداوم داشته باشد و دوستان و همکاران بنده از حضوراساتید استانی و کشوری و حتی درصورت امکان از اساتید بین المللی نیز بهره مند گردند.

برگزاری سمینار تخصصی مسئولیت و نقش ناظران، بازرسان و مهندسان تاسیسات

رضوی _ قائم مقام و مشاور شرکت گاز استان:

نیز دیگر سخنران سمینار بود که ضمن ارائه آماری در مورد تلفات ناشی از مسمومیت با این گاز هم چنین راههای پیشگیری از آن توضیحاتی را ارائه و در باره گسترش همکاریهای فی مابین سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز مسائلی را مطرح کردند. در ادامه نشست، بلغند و قیصری از مدرسان و کارشناسان مبرز استان، به بیان سخنرانیهای علمی پرداختند.
قابل ذکر:

این که با توجه به اطلاع رسانیهای انجام شده در مورد برگزاری مجمع عمومی سالانه نوبت اول این مجمع نیز درلابلای همین سمینار با تشکیل هیات سنی و اعلام به حد نصاب نرسیدن حاضرین درمجمع، توسط رئیس سنی برگزار نشد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
906 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0