برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان مراسم تودیع و معارفه مدیران کل

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و اقتصاد مسکن

آیین تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزارت‌خانه برگزار گردید.

کد خبر: 191002005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مهر ۹۸ - ۹:۵۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیین تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزارت‌خانه برگزار گردید.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر  توسعه مهندسی ساختمان و اقتصاد مسکن برگزار گردید

آیین تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید و سرپرستان این دفاتر با حضور محمود محمودزاده معاون امور مسکن و ساختمان وزیر، معاونان و کارشناسان معرفی شدند.

محمود‌زاده، معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که استعفای عباس فرهادیه و منصور نویریان مدیران کل دفاتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن و هم‌چنین توسعه مهندسی ساختمان از طرف وزیر راه و شهرسازی پذیرفته شد، از خدمات آنها قدردانی کرد.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی ساختمان

هم‌چنین در این نشست، معاون وزیر راه و شهرسازی احکام وزیر را به سرپرستان دو دفتر اقتصاد مسکن و توسعه مهندسی ساختمان تحویل و برای برای پروانه اصلانی و حامد مانی‌فر آرزوی در انجام وظایف ارزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است: روز گذشته(هشتم مهرماه نود و هشت) محمد اسلامی در احکامی پروانه اصلانی را به سمت سرپرستی دفتر اقتصاد مسکن و حامد مانی‌فر را بعنوان سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان منصوب کرد و تا انتخاب مدیران کل، سرپرستی دو دفتر حوزه معاونت مسکن و ساختمان را به عهده آنها است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۸
438 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0