برگزاری نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی ساختمان استان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

برگزاری نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم اندیشی مهندسان شهرسازی استان با حضور رئیس و نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

کد خبر: 980221019 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هم اندیشی مهندسان شهرسازی استان با حضور رئیس و نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

برگزاری نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی ساختمان استان

نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی  ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تقدیر از همکاریهای راه و شهرسازی و شهرداریها، بیان کرد: مهندسان شهرساز نقش مهمی در بازآفرینی شهری، خدمات مهندسی و شهرسازی دارند، مهندسان این رشته مهم باید جایگاه این رشته مهم را بیش از گذشته، اعتبار ببخشند.
احمدرضا خورشیدی ادامه داد: با توجه به جایگاهی که مهندسان شهرساز دارند قادر هستند از این خصیصه در توسعه شهر و حمایت از سازمان نظام مهندسی ساختمان ایفا کنند.
وی افزود: اگرچه تعداد شهرسازان اندک است ولی اثرگذاری مهم و مؤثری دارید، انتظار این است در اتفاقات شهری پویاتر و فعال‌تر عمل کنید، در هر جایی بویژه در پروژه های شهرسازی باید با نگاه تخصصی و کارشناسی تان با اقتدار ورود کنید.
خورشیدی تصریح کرد: باید همه ما در کنار هم و تحت لوای منشور و نظام نامه ای که داریم در راستای بهبود امور استان قدم برداریم.
در ادامه ساسان حسینی، ضمن اهمیت شناسایی تخلفات شهرسازی در استان، افزود: هدف باید توانمند سازی گروه شهرسازی باشد، ما از این مساله استقبال میکنیم.

برگزاری نشست مهندسان شهرساز در نظام مهندسی ساختمان استان

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح کرد: اختلافاتی در مورد نحوه کنترل و گروه کنترل با برخی اعضای سازمان داشتیم، بنظر ما کنترل امری بسیاری ضروری است و رعایت آن توسط همه مهندسان الزامی است، این مساله بویژه در مورد صدور پروانه های ساختمانی مهم است.
در ادامه مهندسان شهرساز حاظر در نشست به بیان نقطه نظرات خود حول ارتقاء جایگاه مهندسان شهرساز و بهبود و ارتقا کیفیت نظارتها و اقدامات مهندسین شهرساز پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۸
509 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0