برگزاری جلسه آشنایی با قوانین شورای انتظامی آشنایی با قوانین شورای انتظامی

برگزاری جلسه آشنایی با قوانین شورای انتظامی

جلسه " آشنایی با قوانین شورای انتظامی " 3 شنبه بیست و ششم شهریور ماه در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار گردید.

کد خبر: 190922004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ شهریور ۹۸ - ۶:۵۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،جلسه ” آشنایی با قوانین شورای انتظامی ” ۳ شنبه بیست و ششم شهریور ماه در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار گردید.

برگزاری جلسه آشنایی با قوانین شورای انتظامی

برگزاری جلسه آشنایی با قوانین شورای انتظامی

جلسه آشنایی با قوانین شورای  انتظامی برگزار گردید

در آغاز جلسه، الهه رادمهر عضو هیأت مدیره سازمان استان تهرات، ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح اهداف سازمان از برگزاری این جلسات پرداخت که از جمله محورهای بیان شده در این زمینه می ‌توان به ارتقاء دانش حرفه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی و آشنایی با قوانین شورای انتظامی پرداخت.

در ادامه فرزین اسدی لنگروی با تاکید بر نقش مجری و مهندس ناظر پیش از آغاز عملیات ساختمانی و هم‌چنین در حین اجرای عملیات ساختمانی و رعایت الزامات و قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بایستی بتوانند با اطلاعات روز در بستر ساختمان سازی آشنا گردند، هم‌چنین در این جلسه، تأکید به اجرا و رعایت کامل مقررات ملی ساختمان بوده است که مباحثی را ارائه و به  پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داد.

فرزین اسدی بیان کرد: برخی از مهندسان به علت عدم آگاهی و عدم رعایت مقررات بستر را برای ورود خود به محکمه شورای انتظامی فراهم می ‌آورند، اظهار تاسف کرد.

برگزاری جلسه آشنایی با قوانین شورای انتظامی

در خاتمه الهه رادمهر، عضو هیأت مدیره سازمان با بیان فلسفه برگزاری سلسله جلسات که براساس برنامه پیش‌بینی شده در سال نود و هشت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در صورت استقبال اعضای سازمان ما خواستار برگزاری این جلسات، بصورت مستمر هستیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ شهریور ۹۸
564 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0