برگزاری نشست هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی نشست هیات اجرایی ب

برگزاری نشست هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

نشست هیات اجرایی اجلاس بیست و دوم هیات عمومی روز 2 شنبه 10 تیر ماه با حضور اعضاء هيات اجرايي برگزاري اجلاس و مدیر حراست و یکی از کارشناسان معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

کد خبر: 190702008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ تیر ۹۸ - ۱۲:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هیات اجرایی اجلاس بیست و دوم هیات عمومی روز ۲ شنبه ۱۰ تیر ماه با حضور اعضاء هيات اجرايي برگزاري اجلاس و مدیر حراست و یکی از کارشناسان معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

برگزاری نشست هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

برگزاری نشست هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

برگزاری نشست هیات اجرایی  برگزاری اجلاس هیات عمومی

در شروع نشست، مصطفوی مسئول دبیرخانه دائمی هیات عمومی، گزارش مبسوطی از اقدامات بعمل آمده توسط هيات اجرايي برگزاري اجلاس را ارائه کرد .
در این نشست، جلال وندي، مدیرحراست از وزارت راه و شهرسازی نکاتی را در زمینه برگزاری هرچه بهتر انتخابات تصریح کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.
در ادامه اسماعيليان، گزارشي از جزئيات برنامه اي اجلاس و اقدامات لازم در راستاي نشر اخبار و ملزومات مربوط اجلاس و مذاكرات انجام شده با شركتهاي ارائه دهنده خدمات مزبور را ارائه داد.

برگزاری نشست هیات اجرایی برگزاری اجلاس هیات عمومی

در پایان نشست، جوان مجيدي، مسئول هيات برگزاري اجلاس در جمع بندی، ضمن تشكر از همكاري نمايندگان وزارت راه و شهرسازي در هر چه باشكوه تر برگزار شدن اجلاس، در مورد الزامات قانوني مربوط به اجلاس، ضرورت انتقال احساس اعتماد و آرامش به اعضاء هيات عمومي در برگزاري شفاف انتخابات و اقدامات انجام شده، نكاتي را ارائه کرد كه از سوی نمايندگان وزارت راه و شهرسازي كليدي و بااهميت قلمداد شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۸
691 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0