برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزاری نشست هم اندیشی

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با مدیران واحدهای مختلف سازمان

در این نشست، عموشاهی با اشاره به این که مدیران سازمان می بایست حدود اختیارات خود را بدانند و به آن پایبند باشند بر ضرورت رعایت سلسله مراتب در سازمان تاکید کرد.

کد خبر: 961019007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ دی ۹۶ - ۹:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، در این نشست، عموشاهی با اشاره به این که مدیران سازمان می بایست حدود اختیارات خود را بدانند و به آن پایبند باشند بر ضرورت رعایت سلسله مراتب در سازمان تاکید کرد.برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان اصفهان با مدیران واحدهای مختلف سازمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در رابطه با خواسته های اعضای هیات مدیره سازمان از مدیران واحدها خاطر نشان شد که اجرای این درخواست ها باید با هماهنگی ریاست سازمان انجام گیرد.
عمو شاهی با اشاره به این که اکثر مراجعات به دفتر ریاست مربوط به سخت گیریهای قانونی است، متذکر شد که رفتار مدیران نباید به شکلی باشد که در انتها ارباب رجوع برای حل مشکل به رئیس سازمان مراجعه کند و باید تلاش گردد به مشکلات و خواسته های قانونی ارباب رجوع در همان حوزه مربوطه رسیدگی گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از کلیه مدیران خواست تا با جدیت به موضوع تکریم ارباب رجوع بپردازند و سعی گردد مراجعات مردمی و عضو های محترم سازمان به حداقل برسد و هم چنین از وابستگی به گروهها و عضو های هیات مدیره پرهیز کنند و به رعایت سلسله مراتب و وظایفشان در سازمان متعهد باشند.

برگزاری نشست هم اندیشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در ادامه نشست، مدیران سازمان به بیان نظرات و پیشنهادات سازنده خود در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور مراجعه کنندگان پرداختند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۶
859 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0