برگزاری جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن امروز فرشاد مفاخر

برگزاری جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن امروز

جلسه " کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن " یک‌شنبه ششم مرداد ماه نود و هشت در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار گردید.

کد خبر: 190804013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ - ۴:۴۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، جلسه ” کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن ” یک‌شنبه ششم مرداد ماه نود و هشت در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار گردید.

برگزاری جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن امروز

برگزاری جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن امروز

جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری  مدرن امروز برگزار گردید.

فرشاد مفاخر، نایب رئیس گروه تخصصی معماری سازمان در آغاز این جلسه ضمن خیر مقدم به حاظران به تشریح اهداف سازمان از برگزاری این جلسات پرداخت از جمله محورهای عنوان گردیده در این زمینه میتوان به ارتقاء دانش حرفه‌ای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان و علاقه‌مندان به مباحث معماری و ضرورت ایجاد ارتباط مفید و سازنده با صنایع مرتبط به حرفه معماری پرداخت.

این جلسه با محوریت « تحقق الگوهای معماری ایرانی – اسلامی درمعماری مدرن امروز »، مقیاس جزئیات معماری “مطالعات – طراحی و تولید صنعتی “، مقیاس دانه ” طراحی معماری – اجرا” و مقیاس شهری ” مطالعات طراحی و اجرای شهری ” به ارائه سخنرانی پرداختند.

در ادامه محمد رضائی ندوشن در مورد الگوی معماری در توسعه شهری قم به سخنرانی پرداخت.

احسان انجیلی، مدیر عامل شرکت صورت و معنا نیز حول الگو پذیری معماری سنتی به ارائه سخنرانی پرداختند.

هم‌چنین سعید سعیدیان، عضو هیأت مدیره سازمان ضمن استقبال از برگزاری این سلسله جلسات، توضیحاتی در رابطه با اقدامات هیأت مدیره سازمان برای رفع اشکالات موجود بیان داشت.

برگزاری جلسه کاربرد معماری سنتی در معماری مدرن امروز

در پایان غلامرضا خوش گفتار منفرد، عضو هیأت رئیسه گروه تخصصی معماری و مشاور ارشد سازمان با بیان فلسفه برگزاری سلسله جلسات تخصصی گروه معماری که براساس برنامه پیش بینی شده در نیمه اول سال نود و هشت برگزار می ‌گردد، تصریح کرد: در این سلسله جلسات، سعی بر آن است تا ارتباط بین حرفه معماری و ساختمان با صنعت را برقرار کنیم.

خوش گفتارمنفرد ادامه داد: در خاتمه این جلسات، چند مورد بازدید از مراکز صنعتی تولید کالا و مواد ساختمانی برای اعضای علاقمند که در این جلسات، حضور مستمر داشته باشند تدارک دیده شده است.

این جلسه، چهارمین نشست از سلسه جلسات تخصصی گروه معماری است که بصورت ۲ هفته یکبار برگزار می شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۹۸
557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0