برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان

با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، نخستین نشست مديران روابط عمومي دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز با حضور پانزده دستگاه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد.

کد خبر: 970927001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ - ۱۰:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشور،با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، نخستین نشست مديران روابط عمومي دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز با حضور پانزده دستگاه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد.

برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل

برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل

برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی  دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان

فرید صالحی عالی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل :

در اين جلسه به جايگاه روابط عموميها در دستگاه هاي اجرايي و اهميت اطلاع رساني اشاره كرد و گفت: مدیریت ارتباطات و اطلاع رساني دقيق از عملكرد دستگاههاي اجرايي بايد صحیح و قانونمند مابین سازمان و مخاطبان هدفمند دنبال گردد.

صالحی عالی ادامه داد: عملكرد روابط عموميها در راستاي ارتقاي فرهنگ جامعه و اطلاع رساني و آگاه سازي داراي اهميت فراواني بوده و ضرورت تنظیم ارتباط بین سازمانی درراستای حفظ و حراست از سرمایه های ملی در دستگاههای اجرایی وظيفه روابط عموميها است.

وی به برنامه ریزی جهت اجرای برنامه مشترک در بين دستگاههاي مرتبط با حوزه ساخت و ساز اشاره كرد و افزود: ایجاد دبیرخانه روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه ی ساخت و ساز ميتواند در جهت بهبود روابط دستگاههاي اجرايي و نيز اطلاع رساني دقيق و گسترده تر و هدفمند تر موثر واقع شده و به تبع آن ايده پردازي و خلاقيتهايي در اين مورد منجر به نتيجه شود.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: تحکیم جایگاه متولیان حوزه ی ساخت و ساز در افکار عمومی و تقویت جایگاه روابط عمومیها ميتواند بسياري از پرسش ها را در اذهان و افكار عمومي پاسخگو باشد.

برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط با ساخت و ساز در استان اردبیل

عضو شوراي مديران راه و شهرسازي بیان داشت:

تشكيل دبيرخانه دائمي روابط عموميهاي مرتبط با حوزه ساخت و ساز گسترش فعالیتهای مشترک تبلیغاتی و اطلاع رسانی باکیفیت و تقلیل هزینه ها را منجر خواهد شد.
وی به تداوم تشكيل جلسات درآينده خبر داد و خاطر نشان کرد:

نشستی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز جهت تعامل و هماهنگي بيش تر در اسرع وقت برگزار خواهد شد.
در اين نشست، مديران روابط عمومي دستگاههاي اجرايي شركت كننده به بيان ديدگاههاي خود در اين مورد پرداختند.
لازم به ذکر است برگزاري اين جلسه برای نخستین بار در سطح کشور در بين دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز برگزار شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۷
699 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0