برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی سازمان‌های استانها

در آستانه اجلاس سالانه هیات عمومی، مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی استان‌ها در تهران تشکیل نشست دادند.

کد خبر: 190710006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، در آستانه اجلاس سالانه هیات عمومی، مدیران روابط عمومی سازمانهای نظام مهندسی استان‌ها در تهران تشکیل نشست دادند.

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای  مرکزی با مدیران روابط عمومی سازمان‌های استانها

در ابتدای این نشست که صبح روز ۳ شنبه هجدهم تیرماه در سالن جلسات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار گردید، مدیر روابط عمومی شورای مرکزی به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه روابط عمومی در شورای مرکزی و شرایط کنونی پرداخت.
دشتی زاده گفت: پی‌گیری دغدغه های مدیران روابط عمومی در حوزه های مختلف از جمله مسائل آموزشی، وضعیت فعالیت آنها و نشست های شورای سیاست‌گذاری روابط عمومیها در دستور کار بوده که با وجود محدودیتها تلاش شده تا بخشی از این موارد محقق گردد.
پی ادامه داد: با مساعدت هیات رئیسه شورای مرکزی تلاش می گردد تا شورای سیاست‌گذاری ترمیم گردد و بتواند اقدامات لازم را در جهت منویات سازمان صورت دهد.
اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش و رسالت مهم روابط عمومیهای نظام مهندسی، تاکید کردند که نشست های شورای سیاستگذاری با جدیت دنبال و موضوعات مورد نیاز پی‌گیری گردد.
به گفته وی، این آمادگی در شورای مرکزی وجود دارد تا دوره های آموزشی مورد نیاز روابط عمومیها برگزار گردد.
طبق این اظهارات، امروز پانصد هزار نفر از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند که این سرمایه اجتماعی بسیار بزرگی است اما در سال‌های اخیر آن چنان که باید و شاید به این مجموعه بزرگ توجه لازم نشده است و باید تلاش گردد تا جایگاه مهندسان و نظام مهندسی بیش از گذشته در جامعه تقویت و مورد توجه قرار گیرد.
طبق این اظهارات، نقش روابط عمومیها در سازمان بسیار تاثیرگذار است و امید میرود در مدت زمان باقیمانده از فعالیت دوره هفتم شورای مرکزی بتوانیم گام هایی برای ارتقا جایگاه روابط عمومیها برداریم.
اعضای هیئت رئیسه شورای مرکزی گفتند: بنظر میرسد نقش روابط عمومیها در انعکاس رویداد اجلاس هیات مدیره خیلی مهم باشد و امیدوار هستیم شاهد حضور فعال مدیران روابط عمومی استان‌ها در این اجلاس باشیم.
الله دادی، ریاست هیئت اجرایی انتخابات شورای مرکزی نیز در این نشست، به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور اشاره کرد و افزود: ثبت نام از کاندیداها طبق نظامنامه انتخابات صورت گرفته و در نهایت صد و بیست و دو نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد هفت نفر تاکنون انصراف داده اند.

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای مرکزی با مدیران روابط عمومی

الله دادی، با عنوان این که تلاش داریم تا انتخابات شفاف و بی طرفانه برگزار کنیم، تصریح کرد: انتخابات این دوره به علت تغییرات رخ داده در وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم و مورد توجه است.
وی افزود: امسال محل برگزاری انتخابات از محل اسکان مهمانان اجلاس جدا شده است و تنها اعضای اصلی هیات مدیره ها میتوانند در این محل حضور یابند.
الله دادی، هم‌چنین نحوه برگزاری انتخابات را سیستمی بیان و ابراز امیدواری کرد تا انتخابات بدون مشکل خاصی برگزار گردد.
مجربی، عضو هیات رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور نیز در این جلسه گفت: باید پذیرفت که در مواردی انتظارات مدیران روابط عمومی را برآورده نشده و پیشنهاد میکنیم تا شورای سیاست‌گذاری روابط عمومیها ترمیم گردد و برنامه هایی برای روابط عمومی استان‌ها تدارک ببینند و از طرفی ما نیز در هیات رئیسه تلاش میکنیم آن موارد را پی‌گیری کنیم.
مجربی ادامه داد: پیشنهاد دیگر آن است که برای تقویت جایگاه روابط عمومیها مواردی در مورد این واحد که مورد نیاز بوده و ضرورت دارد در نظام نامه اداری که در شورای مرکزی در حال بررسی است پیشنهاد دهیم تا از این طریق قدمی در جهت حمایت از روابط عمومیها برداشته شود.
محربی، از مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها خواست تا اخبار اجلاس را بصورت منسجم پوشش دهند و به اطلاع مهندسان و مردم برسانند
در بخش دیگری از این جلسه، مدیران روابط عمومی به بیان نظرات خود پرداختند که اهم آن مطالب شامل موارد ذیل است:
* داشتن ضمانت اجرایی مصوبات شورای سیاست‌گذاری روابط عمومیها
* عمل به وعده های داده شده
* حمایت شورای مرکزی از مدیران روابط عمومی و پیش بینی تمهیداتی برای جلوگیری از تغییر مداوم مدیران در این حوزه

* راه اندازی پایگاه خبری در شورای مرکزی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ تیر ۹۸
507 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0