برگزاری نشست هم اندیشی میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس شهردار بومهن

برگزاری نشست هم اندیشی میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس

نشست هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری بومهن و نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان پردیس با حضور سعید علی بخشی شهردار، حسن الماسی معاون، محمود ثنایی مسئول فنی و شهرسازی و پیام بدیع رئیس نظام مهندسی شهرستان پردیس در محل سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

کد خبر: 190805012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ مرداد ۹۸ - ۴:۳۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری بومهن و نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان پردیس با حضور سعید علی بخشی شهردار، حسن الماسی معاون، محمود ثنایی مسئول فنی و شهرسازی و پیام بدیع رئیس نظام مهندسی شهرستان پردیس در محل سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

برگزاری نشست هم اندیشی میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس

برگزاری نشست هم اندیشی میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس

برگزاری نشست هم اندیشی  میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس

این نشست، با هدف ایجاد هماهنگی و همکاری بیش تر بین شهرداری و نمایندگی سازمان نظام مهندسی و هم‌چنین ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان برگزار گردید.

شهردار بومهن، در این نشست، خواستار همکاری بیش از پیش سازمان نظام مهندسی و شهرداری در زمینه‌های نظارت بر ساخت و ساز شد و گفت: تعامل بین نظام مهندسی و شهرداری، نقطه عطف رسیدن به توسعه متوازن و مطلوب شهری در بومهن است.

سعید علی بخشی، نظرات خود را در ارتباط با راه‌کارهای تسریع امور و افزایش کیفیت ساخت و ساز بر ایجاد وحدت رویه بین سازمان و شهرداری اظهار داشت و سپس، خواستار اهتمام بیشتر نسبت به ارائه گزارشات مرحله‌ای توسط مهندسین ناظر طبق مقررات ملی ساختمان به شهرداری شد.

وی تصریح کرد: لازم است در پیشبرد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و اهداف سازمان بتوانیم با فکر واحد آینده شهر را روشن‌تر، بهتر و پیشرفته‌ترکنیم.

برگزاری نشست هم اندیشی میان شهرداری بومهن و دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس

در ادامه نشست، پیام بدیع رئیس دفتر نظام مهندسی شهرستان پردیس، با اشاره به آیین نامه اجرائی ماده سی و سوم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ادامه داد: تمامی مهندسین ناظر، طراح و محاسب باید زیر نظر دفتر مذکور فعالیت کنند.

بدیع، در مورد رعایت ضوابط و مقررات ماده سی و سوم قانون نظام مهندسی، خواستار کنترل و دقت بیشتر در طراحی نقشه‌های ساختمانی شهروندان محترم شد.

در خاتمه نشست، نیز با جمع آوری نظرات و راه‌کارهای ارائه شده، در جهت تسریع امور شهروندان محترم و مهندسین تصمیمات مقتضی اتخاذ و مقرر شد از تاریخ سوم مرداد ماه نود و هشت، همکاری فی ما بین شهرداری و نماینده سازمان نظام مهندسی شروع شود.

منبع:صبح پردیس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مرداد ۹۸
907 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0