برگزاری دوره آموزشی 2 روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی استانها

با تلاش کمیته آموزش شورای سیاست گذاری روابط عمومی شورای مرکزی، دوره آموزشی 2 روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی استانها در تهران برگزار گردید.

کد خبر: 960925002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۹۶ - ۷:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،با تلاش کمیته آموزش شورای سیاست گذاری روابط عمومی شورای مرکزی، دوره آموزشی ۲ روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی استانها در تهران برگزار گردید.برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها

برگزاری دوره آموزشی 2 روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها

برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها

برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مبانی  روابط عمومی ویژه مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی استانها

در روز اول این دوره که بمیزبانی نظام مهندسی ساختمان استان تهران و در محل سالن جلسات این سازمان برگزار میشد، یحیایی از استادان برجسته روابط عمومی و ارتباطات به تبیین اصول و ظرایف حرفه روابط عمومی و تفاوتهای این رشته با دیگر رشته های مرتبط پرداخت.
در ادامه قربانخانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و هم چنین طاهری اصل ریاست شورا سیاست گذاری روابط عمومیهای سازمان نظام مهندسی ساختمان، با حضور در محل برگزاری دوره، ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان، به تشریح اهمیت فعالیت روابط عمومیها و ضرورت استقلال فعالیت ایشان پرداختند.
در ادامه این روز شرکت کنندگان در محل شورای مرکزی سازمان با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ملاقات کردند.
در این ملاقات که سومین دیدار رجبی با روابط عمومیهای کشور بود، ضمن تشریح نحوه برگزاری دوره آموزشی، روابط عمومی استان ها ضمن ارایه نقطه نظرات خود را در مورد وحدت رویه با سایر استان ها، تلاشهای خود را در این مورد تشریح کردند.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در اظهاراتی بیان داشت روابط عمومی استانها با روشن ساختن افکار عمومی ، مردم را برای اجرای قانون و بالا بردن سطح کیفی ساخت و ساز آگاه کنند.
وی هم چنین بر پرهیز از استفاده ابزاری از واحد های روابط عمومی تاکید کرد .

برگزاری دوره آموزشی ۲ روزه مبانی روابط عمومی ویژه مدیرها

در روز دوم این دوره که در محل هتل المپیک برگزار گردید، مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی استانها با مبانی تعامل و ارتباطات برون سازمان بیش تر آشنا شدند.
هم چنین در ادامه به پیشنهاد یحیایی و استقبال طاهری اصل و دیگر اعضای شورای سیاستگذاری روابط عمومی شورای مرکزی نشست این شورا در حضور شرکت کنندگان و در محل برگزاری دوره آموزشی برگزار گردید.
در این نشست که با حضور نایب رئیس و مدیر روابط عمومی شورای مرکزی برگزار گردید، در مورد ایجاد وحدت رویه در عملکرد روابط عمومی استان‌ ها بمنظور تقویت پتانسیل‌ های موجود در سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان گفت و گو شد.
هم چنین در ادامه در حضور مدیرها و کارشناسهای روابط عمومی اعضای شورای سیاست‌ گذاری به ارایه گزارش عملکرد این شورا پرداختند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنماي مبحث سيزدهم طرح واجراي تاسيسات برقي ساختمانها

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۶
759 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0