برگزاری یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک در هتل میزبان بابلسر ریاست گروه مکانیک نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

برگزاری یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک در هتل میزبان بابلسر

وظایف سنگینی به عهده گروه‌ های تخصصی قرار دارد و باید سعی کرد که در جهت ارتقاء فعالیت‌ ها اقدام گردد.

کد خبر: 971111012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ بهمن ۹۷ - ۵:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندان،وظایف سنگینی به عهده گروه‌ های تخصصی قرار دارد و باید سعی کرد که در جهت ارتقاء فعالیت‌ ها اقدام گردد.

برگزاری یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک در هتل میزبان بابلسر

برگزاری یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک در هتل میزبان بابلسر

یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک  در هتل  میزبان بابلسر برگزار گردید.

محمد علی مریخی در یازدهمین گردهمایی مکانیک سازمان در سالن گردهمایی میزبان بابلسر بیان داشت: وظایف سنگینی به عهده گروه‌ های تخصصی قرار دارد و باید سعی کرد که در جهت ارتقاء فعالیت ‌ها اقدام گردد.
مریخی به اقدامات انجام شده در گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی ساختمان استان طی مدت نه ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: به نامه‌ ها و مراودات اداری پاسخ مناسب داده و برای اصلاح بخشی از مقررات با سازمان مرکزی مکاتباتی صورت پذیرفت.
وی تصریح کرد: در غرب مازندران چالشهای در مورد دفع فاضلاب داشته که برنامه ریزی برای گرداوری پیش نویس شیوه نامه ای که مربوط به سیستم تصفیه و دفع فاضلاب انجام شده و از هیأت مدیره درخواست شده آئین نامه لازم را گرداوری کرده و برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های مشترک با دستگاه های آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، بهداشت و محیط زیست انجام گیرد تا به نقطه نظر واحد در ارتباط با تصفیه و دفع فاضلاب رسیده شود.
رئیس گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی ساختمان مازندران یادآور شد: در سایر پارامترهای گاز رسانی که قرار است از شرکت گاز برون سپاری گردد، و در این بخش هم پیگیری‌ های لازم انجام گرفته و برنامه ‌ریزی برای انعقاد تفاهمنامه در دستور کار قرار دارد.

برگزاری یازدهمین گردهمایی مهندسان مکانیک در هتل میزبان بابلسر

مریخی ادامه داد: چک لیست نظارت در بخش مکانیک تهیه شده است که انتظار رعایت آن توسط اعضای نظام مکانیک داریم.
وی با بیان این که در حوزه انتظامی و انضباطی هم نشست مشترکی با همکاران راه و شهرسازی و سازمان صنعت معدن تجارت برگزار گردیده است، افزود: در آینده نه چندان دور مسائل مربوط به کنترل عملکرد مجریان پیمانکاران گاز در دستور کار قرار گیرد.
مریخی خاطر نشان ساخت: چک لیست بخش آتش نشانی تهیه شده و تفاهمنامه برای برنامه ریزی عملیاتی بازرسی آتشنشانی در دستور کار است.
رئیس گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی ساختمان مازندران در پایان یاد آور شد: بحث آموزش مجریان تاسیسات ساختمان با همکاری فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار دارد که بحث آموزش با درخواست استانداری انجام شده و تفاهم نامه‌ای در این ارتباط امضاء گردیده است.
در ادامه سخنرانیهای علمی توسط سعید اسلامی با موضوع سیستمهای سرمایش و گرمایش، نقی آراد با موضوع آتش نشانی و جوادیان طرح پژوهشی مقایسه پکیج و موتورخانه انجام گرفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۷
661 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0