برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان با مجریان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد:

برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان با مجریان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان

کد خبر: 971130020 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ - ۵:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با مجریان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان برگزار شد

برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان با مجریان

برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان با مجریان

برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی  هیأت مدیره سازمان با مجریان، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان

صنعت ساختمان باید به سمت کیفی سازی جلو برود.

علی‌اکبر رمضانی، ریاست سازمان نطام مهندسی ساختمان استان در این جلسه که حدوداً پنج ساعت طول کشید با اشاره به این که صنعت ساختمان در کشور ما یک صنعت پرطرفدار است، عنوان کرد: مردم استان خراسان شمالی در سال هزار و پانصد میلیارد تومان در صنعت ساختمان مشارکت میکنند که ۲ برابر بودجه عمرانی استان در توسعه استان سهم داریم.
رمضانی ادامه داد: موفقیت ما مرهون اینست که چقدر در موفقیت نسل آینده سهم داشته باشیم زیرا همه ما در قبال نسل آینده مسئول هستیم.
رمضانی افزود: سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان میتوانند با هم افزایی و مشارکت یک حرف واحدی را در صنعت ساختمان داشته باشند.
وی در ادامه افزود: همه باید تلاش کنیم تا صنعت ساختمان را به سمت کیفی سازی پیش ببریم و سایر صنایعی که در مرکز استان شکل گرفته را تنها نگذاریم و از مصالح، تجهیزات و فراورده های استان حمایت کنیم.
عالی ترین مقام نظارتی بر ساخت و ساز در استان گفت: باید به کسانیکه در حوزه کیفی سازی مصالح و تولیدات چه در فضای مجازی و چه حقیقی قدم برداشتند کمک کنیم تا روز به روز کیفیت صنعت ساختمان رو به رشد باشد.
رمضانی تصریح کرد: اگر کیفیت در صنعت ساختمان فراموش گردد نه سرمایه گذار و نه پیمانکار ضرر میکنند، بلکه نسل آینده ضرر میکند.

برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هیأت مدیره سازمان با مجریان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: تا زمانیکه سیستمهای حامل انرژی در صنعت ساختمان مورد توجه قرار نگیرد هزینه های حامل انرژی واقعی نمی گردد و متأسفانه سازندگان تمایلی به اجرای مبحث نوزدهم مقررات ملی ندارند.
رمضانی خاطر نشان کرد: ساخت یک جامعه سالم مرهون اجرایی شدن ضوابط و مقررات است و مهندسان باید قوانین را بگونه ای که در مجلس مصوب گردیده، اجرا کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی با تاکید بر این که مجریان و فعالان صنعت ساختمان باید نسبت به حقوق خودشان بیش تر آگاهی پیدا کنند و حقوق دیگران را محترم بشمارند، یاد آور شد: اگر مهندسان این دو موضوع را در دستور کار خود قرار دهند مسائل و مشکلات به راحتی حل و فصل می گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۷
492 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0