تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب بازرس ویژه واحدهای ثبتی و سازمانهای نظام مهندسی کشور

برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان مازندران

بازرس ویژه واحدهای ثبتی و سازمانهای نظام مهندسی کشور از برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان خبر داد

کد خبر: 961206014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۹:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،بازرس ویژه واحدهای ثبتی و سازمانهای نظام مهندسی کشور از برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان خبر داد

برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان مازندران

برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان مازندران

برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان  در سه نقطه استان مازندران

عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و بازرس ویژه واحدهای ثبتی و سازمانهای نظام مهندسی کشور از برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در ۳ نقطه استان ویژه اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رشته نقشه برداری خبر داد.
جواد مهجوریان، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک استان، در راستای پیش برد اهداف عالیه، دوره های تفکیک آپارتمان را برای آن دسته از مهندسان نقشه برداری که تا به حال در این دوره ها شرکت نداشته و نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کرده اند برگزار می گردد.
مهجوریان ادامه داد: با توجه به وسعت استان و ضرورت برگزاری غیرمتمرکز دوره ها بمنظور تسهیل در ایاب و ذهاب متقاضیان در کل استان دوره های آموزشی در ۳ مکان برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره های تفکیک آپارتمان در سه نقطه استان مازندران

وی تصریح کرد: این دوره ها ، روز ۴ شنبه و ۵ شنبه نهم و دهم اسفند در ساری (ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی مازندران) ، روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه شانزدهم و هفدهم اسفند در دفتر نمایندگی آمل و روزهای شنبه و ۱ شنبه نوزدهم و بیستم اسفند در دفتر نمایندگی چالوس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در دوره ها تا روز ۳ شنبه هشتم اسفند ماه به دفتر نمایندگی شهر مربوطه مراجعه کنند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
1094 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0