برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها

جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها روز 3 شنبه 16 بهمن در یزد برگزار گردید.

کد خبر: 971116011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ - ۴:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها روز ۳ شنبه ۱۶ بهمن در یزد برگزار گردید.

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان

جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانها برگزار شد

در این جلسه، مواردی چون بهبود کیفی ساخت و ساز در شهرستانها، برگزاری دوره های آموزشی حرفه ای و تخصصی، توسعه امور رفاهی مهندسان و ارتقاء شأن حرفه ای آن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ضمن تاکید بر حسن جریان امور مالی و اداری دفاتر نمایندگی و توجه ویژه مدیران آن ها به تنظیم بودجه سال نود و هشت هماهنگی هر چه قوی تر واحدهای ستادی و دفاتر نمایندگی را خواستار گردید.
لزوم تهیه و ارسال گزارشات ماهانه دفاتر نمایندگی برای مدیران ستادی و تحلیل و بررسی آن ها از جمله مصوبات این جلسه بود.

برگزاری جلسه مشترک هیئت رئیسه و مدیران سازمان

هماهنگی شهرستانها برای برگزاری آیین، ویژه روز مهندس و نیز مشارکت فعال دفاتر نمایندگی و اعضاء در برگزاری مجمع عمومی سالیانه سازمان نیز در این جلسه مورد تاکید سالاری، ریاست سازمان قرار گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۷
563 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0