حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد

حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد

حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد ، کار کارشناسی درباره تخلفات این انتخابات صورت گرفته و مدارک آنها بررسی شد و شاهد اتفاقات خوبی هستیم

کد خبر: 030406003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۰۳ - ۵:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد ، کار کارشناسی درباره تخلفات این انتخابات صورت گرفته و مدارک آنها بررسی شد و شاهد اتفاقات خوبی هستیم

حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد

حجت‌الله محمدی: تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد
تخلفات انتخابات نظام مهندسی کشاورزی تعیین تکلیف می‌گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور بیان کرد: تا ۱۰ روز آینده وضعیت انتخابات ۴ استان ایلام، لرستان، تهران و اردبیل که در آن تخلفاتی صورت گرفته بود تعیین تکلیف می‌گردد.
حجت‌الله محمدی؛ رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در مورد وضعیت اتصال به سامانه مرکز ملی مجوزها، گفت: صفر تا صد کار صدور از طریق سامانه مرکز ملی مجوزها صادر می‌گردد و دیگر پروانه ای به صورت دستی صادر نمی‌گردد؛ حتی تعرفه‌های ابلاغی نیز به صورت دستی صورت نمی‌گیرد و در سامانه ثبت خواهد شد.
محمدی در پاسخ به پرسشی در مورد مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلات بخش کشاورزی، گفت: متولی بخش اشتغال در کشور دولت است و ما هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نداریم و تمام کارها را به کارشناسان ارجاع می‌دهیم و در واقع هر بستری فراهم شود به اعضای خود اطلاع می‌دهیم.
وی در پاسخ به پرسش دیگر، در مورد علل تخلف در انتخابات نظام مهندسی برخی استان‌ها و تاخیر در اعلام نتایج آنها بیان کرد: این دوره از انتخابات نیز به صورت سنتی و دستی اجرا شد اما اکنون اجازه برگزاری انتخابات الکترونیک به ما داده شده است.
محمدی ادامه داد: در مورد نتایج انتخابات در ۴ استان اختلاف نظر میان هیئت نظارت بر انتخابات با شورای پنجم نظام مهندسی وجود داشت که این اختلاف باعث زمانبر شدن اعلام نتایج شد.
وی تصریح کرد: کار کارشناسی درباره تخلفات این انتخابات صورت گرفته و مدارک آنها بررسی شد و شاهد اتفاقات خوبی هستیم به طوریکه امیدوار هستیم ظرف ۱۰ روز آینده نتایج انتخابات ۴ استان ایلام، لرستان، تهران و اردبیل اعلام گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: طبق قانون تا زمانی که شورای جدید تشکیل نشود، شورای قبلی به کار خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر این ۴ استان نیز رئیس دارند.
وی افزود: تخلفات و جرم در همه انتخابات وجود دارد و نباید باعث شود که کیفیت استانها یا نظام مهندسی استان از بین برود.
محمدی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا خود سازمان نظام مهندسی کشوری تا مدت‌ها بدون رئیس باقی ماند و رمضان‌نژاد بطور هم‌زمان در وزارت‌خانه جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی مسئولیت داشت، بیان کرد: در سازمان کشوری نیز تا وقتی که رئیس جدید مشخص گردد آقای رمضان‌نژاد به طور هم‌زمان از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی فعالیت داشت و در نظام مهندسی به معاونین خود تفویض اختیار کرده بود و تشکیل جلسه نیز صورت می‌گرفت.
معرفی دیرهنگام رئیس نظام مهندسی غیرقانونی بود
محمدی گفت: ما نیز قبول داریم که رئیس جدید نظام مهندسی کشاورزی باید به موقع اعلام می‌شد و در این زمینه اقدام غیرقانونی صورت گرفته است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۰۳
416 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0