یاری بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران شهری مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قزوین

یاری بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران شهری

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: بانوان مهندس باید با ارایه نظرات کارشناسی و مشاوره، در رفع کاستیهای حوزه معماری و عمران شهری به مدیران مرتبط با این حوزه ها یاری رسانند.

کد خبر: 971004003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ دی ۹۷ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: بانوان مهندس باید با ارایه نظرات کارشناسی و مشاوره، در رفع کاستیهای حوزه معماری و عمران شهری به مدیران مرتبط با این حوزه ها یاری رسانند.

یاری بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران شهری

یاری بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران شهری

بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران  شهری یاری رسانند

صدیقه ربیعی ۲ شنبه شب در ‍دیدار با جمعی از بانوان عضو نظام مهندسی و بسیج مهندسین زنان قزوین اظهار داشت: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری همواره پذیرای طرحها و ایده های نو و برتر همه بانوان استان است و در این راستا از ایده هایی که بر مبنای مطالعه وتحقیق بنا نهاده شده باشند، حمایت میکند.
وی ادامه داد: خداوند انسان را در دو جنس زن ومرد خلق کرده و آن ها را مکمل یک دیگر قرار داده و یقینا حکمتی در این امر نهفته است بنابراین در حوزه مدیریت نیز توجه به این مسئله ضروری است و در تصمیم سازی تمامی امور باید نگاه دقیق و ظریف زنانه در کنار نگاه جامع نگر و کلی نگر مردان قرار بگیرد.

یاری بانوان مهندس باید در رفع کاستیهای عمران شهری

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در ادامه خطاب به جمع حاضر یاد آور شد: خوشبختانه در این برهه هم سویی معاونت عمرانی استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر متخصصین شهری هم چون شما عزیزان ظرفیتهای خیلی ارزشمندی است که با هم افزایی آن ها میتوان کمی ها و کاستیهایی را که در حوزه معماری وعمران شهری مشاهده می گردد را کاهش داد.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ دی ۹۷
600 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0