بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع

بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع

بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع ، مستقر در شهرک صنعتی یزد و کاشی سرامیک شهرستان اشکذر در زمینه ضرورت به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست و... صورت گرفت

کد خبر: 990611001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ - ۱۲:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع ، مستقر در شهرک صنعتی یزد و کاشی سرامیک شهرستان اشکذر در زمینه ضرورت به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست و… صورت گرفت

بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع

بازدید رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد و محیط زیست شهرستان اشکذر از صنایع

نمایندگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد از صنایع مستقر در شهرک صنعتی یزد و کاشی سرامیک شهرستان اشکذر در زمینه ضرورت به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست و… بازدید مشترک انجام دادند.
نمایندگان این ۲ سازمان با همراهی رییس اداره محیط زیست شهرستان اشکذر و رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد   از صنایع کاشی عقیق و ساناز اشکذر و صنایع فرآورده های نسوز پارس، گوهرچاپ یزد مستقر در شهرک صنعتی یزد بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید علاوه بر پی‌گیری مکاتبات انجام شده با این صنایع در زمینه الزام به کارگیری نیروی متخصص محیط زیست (HSE) و ایجاد واحد محیط زیست در آن صنعت، نکات ضروری مربوط به اجرای دستورالعملهای ابلاغی سازمان در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی به صنایع مذکور اعلام شد.
مقرر شد صنایع نامبرده در بازه زمانی کوتاهی کارشناس واحد محیط زیست خود را به اداره حفاظت محیط زیست استان و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان طی نامه ای مکتوب معرفی کنند.
قابل ذکر است تاکنون به واسطه پی‌گیری های انجام شده و اجرای قانون هوای پاک پنج فارغ التحصیل رشته محیط زیست عضو سازمان نظام مهندسی در صنایع به کارگیری شدند.
یاد آور می گردد: طبق تبصره یک ماده شانزده قانون هوای پاک صنایع بالای پنجاه نفر نیروی انسانی، ملزم به بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست هستند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۹
532 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0