ارسال نقشه 4 هزار و پانصد واحد مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی شهردار سرپل ذهاب

ارسال نقشه ۴ هزار و پانصد واحد مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی

شهردار سرپل ذهاب از ارسال نقشه 4 هزار و پانصد واحد مسکونی زلزله زده شهری به نظام مهندسی برای صدور پروانه ساخت خبر داد.

کد خبر: 961129001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ بهمن ۹۶ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،شهردار سرپل ذهاب از ارسال نقشه ۴ هزار و پانصد واحد مسکونی زلزله زده شهری به نظام مهندسی برای صدور پروانه ساخت خبر داد.

ارسال نقشه 4 هزار و پانصد واحد مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی

ارسال نقشه ۴ هزار و پانصد واحد مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی

نقشه ۴ هزار و پانصد واحد  مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی فرستاده شد.

صابر حیدری بیان کرد: تا به حال نقشه تکمیلی سیصد واحد برای صدور پروانه ساخت از طرف نظام مهندسی صادر و عملیات بازسازی واحدهای مسکونی شهری نیز در سرپل ذهاب شروع شده است.
حیدری ادامه داد: بعد از ارسال نقشه ها و تائید نهایی آن، پروانه ساخت واحدهای مسکونی توسط نظام مهندسی در کم تر از بیست و چهار ساعت صادر انجام میشود.
وی افزود: این نهاد با وجود تمامی مشکلات و کمبود منابع مالی و نیروی فنی، در دو نوبت صبح و عصر بدون وقفه در حال ارائه خدمات به مردم زلزله زده است.
وی، از دغدغه های موجود برای نوسازی واحدهای آسیب دیده زلزله اخیر در مناطق شهری را تامین هزینه های پروانه ساخت ذکر کرد و گفت: شهرداری برای منازلی که در جریان زلزله اخیر سرپل ذهاب تخریب و یا آسیب دیده اند، در صورت رعایت ضوابط و قوانین، پروانه ساخت رایگان صادر میکند.
هجده هزار و دویست و پنجاه و هشت واحد مسکونی توسط کارشناسان ستادهای معین بنیاد مسکن در سطح شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب ارزیابی خسارت گردیده است.
از مجموع واحدهای مسکونی آسیب دیده، شش هزار و هفتصد و هشتاد و چهار واحد احداثی و یازده هزار و چهارصد و پنج واحد نیز تعمیری است که برای این واحدها پرونده تشکیل شده است.

ارسال نقشه ۴ هزار و پانصد واحد مسکونی سرپل ذهاب به نظام مهندسی

بنیاد مسکن استان اصفهان بعنوان معین بازسازی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب است.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری بیست و یکم آبان در یازده کیلومتری بخش ازگله و سی و دو کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ششصد و بیست کشته و دوازده هزار و سیصد و هشتاد و شش مصدوم داشته است.
این زلزله به ده شهرستان و ۱ هزار و نهصد و سی روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از صد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۶
916 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0