هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل مطرح کرد:

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از اعزام هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو برای حضور در نمایشگاه ساختمان باکو خبر داد.

کد خبر: 960725003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶ - ۷:۰۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از اعزام هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو برای حضور در نمایشگاه ساختمان باکو خبر داد.هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو  اعزام می‌ گردد

حسین وثوقی‌ ایرانی در نشست هماهنگی اعزام هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو در اردبیل بیان کرد: هیئت تجاری و مهندسی اردبیل با تلاش مشترک اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل، اتاق مشترک ایران و آذربایجان و نظام مهندسی ساختمان اردبیل به باکو اعزام می‌ شوند.
وثوقی ایرانی گفت: سعی بر این است تا علاوه بر حضور ارزشمند در نمایشگاه ساختمان باکو که از بیست و ششم تا بیست و نهم مهرماه برگزار می ‌شود رایزنی ‌های مختلفی برای افزایش ارتباطات و تعاملات بویژه صادرات محصولات فنی – مهندسی و حضور مهندسان مشاور طراح و مجری ساختمان باکو فراهم گردد.
وی با اشاره به اینکه در این سفر همراهی شهردار اردبیل را نیز شاهد هستیم عنوان کرد: در کنار حضور در نمایشگاه بین‌ المللی ساختمان باکو دیدار با سفیر ایران در آذربایجان، ریاست کنفدراسیون کارآفرینان آذربایجان، بازدید از نمایشگاه و مرکز تجاری ایران در باکو و رایزنی با شرکت‌ های بزرگ ساختمانی انجام می‌ شود.
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل همراهی ریاست پارک علم و فناوری استان اردبیل را برای راه‌ اندازی پارک فناوری آذربایجان و اقدامات مشترک در این حوزه یادآور شد و ادامه داد: امیدوار هستیم این سفر نتایج خوبی را در تقویت تعاملات و ارتباطات و روابط فی مابین بهمراه داشته باشد.

هیئت تجاری و مهندسی اردبیل به باکو اعزام می‌ گردد


وثوقی ایرانی، توانمندی بخش تجاری و مهندسی استان را فرصتی استثنائی برای تقویت و ارتباطات و تعاملات با کشورهای همسایه بویژه آذربایجان، حوزه قفقاز و آسیای میانه دانست و افزود: با این ظرفیت عظیم می ‌توانیم علاوه بر صادرات محصولات متنوع فنی و مهندسی فروش محصولات ساختمانی آنهم از نوع پیشرفته و به شکل سبک امیدوار باشیم تا بازار آذربایجان و کشورهای همسایه را تصاحب کنیم.
وی خاطر نشان کرد: ما در این نمایشگاه و سفر چندین روزه سعی می‌ کنیم تا در کنار آشنایی با بازار آذربایجان و کشورهای همسایه با شرکت ‌کنندگان در این نمایشگاه همکاریهای مشترکی را برای افزایش صادرات و تعاملات ۲ جانبه انجام داده و زمینه حضور مشاوران، مهندسین، تجار و بازرگانان فعال در عرصه صادرات صنایع ساختمانی را فراهم کنیم.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۹۶
1108 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0