دیدار حسن خطیب زاده با محمدحسین شرکا دیدار مدیر شعب استان خراسان رضوی

دیدار حسن خطیب زاده با محمدحسین شرکا

حسن خطیب زاده، مدیر شعب استان خراسان رضوی با ریاست جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان دیدار و گفت و گو نمود.

کد خبر: 971218005 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ - ۱۰:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسن خطیب زاده، مدیر شعب استان خراسان رضوی با ریاست جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان دیدار و گفت و گو نمود.

دیدار حسن خطیب زاده با محمدحسین شرکا

دیدار حسن خطیب زاده با محمدحسین شرکا

دیدار حسن خطیب زاده با محمد حسین شرکا

در این دیدار محمدحسین شرکاء – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از اقدامات مطلوب بانک مسکن تشکر کرد و این بانک را بانکی توانمند دانست و خواستار افزایش همکاری فی ما بین شد.
در این جلسه، مدیر شعب استان خراسان رضوی اظهار داشت: از زمان افتتاح حساب و شروع همکاری، سازمان نظام مهندسی جزء مشتریان هدف این بانک بوده و هم اینک نیز تمام سعی مان را جهت ارایه خدمات مطلوب به این سازمان بکار میگیریم.
وی بیان کرد: با توجه به اهداف مشترک بانک و سازمان و هم‌چنین سیاستهای بانک مسکن در ارایه خدمات ویژه به فعالین و متخصصین حوزه مسکن و ساختمان، تداوم و افزایش سطح همکاری میتواند زمینه ساز توسعه این صنعت در استان باشد.
در بخش دیگری از این دیدار، زهره کدخدا مزرجی – ریاست دایره امور اعتباری مدیریت به تشریح برخی از خدمات و تسهیلات پرداخت و افزود: سیاستهای اعتباری بانک مسکن در راستای پرداخت تسهیلات بیشتر جهت ساخت مسکن به متخصصین و افراد صاحب صلاحیت حرفه ای گرداوری شده است و هم‌چنین در باره انبوه سازان نیز میتوانیم در قالب بانکداری شرکتی خدمات ویژه ای ارایه دهیم.

دیدار حسن خطیب زاده با محمدحسین شرکا

سپس محمدطاهر قائینی – ریاست شعبه بلوار خیام مشهد با عنوان اینکه علاوه بر باجه سازمان نظام مهندسی در شعبه بلوار خیام باجه دیگری برای اعضاء نظام مهندسی تخصیص یافته است آمادگی خود را جهت ارایه خدمات به مجموعه این سازمان اعلام نمود.
هم‌چنین موضوع ادامه صدور کارتهای هوشمند جهت اعضاء این سازمان عنوان و مقرر گردید، پیگیریهای مربوطه صورت گیرد.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۷
1286 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0