چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام‌ مهندسی نماینده مردم شیراز در مجلس بیان داشت:

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام‌ مهندسی

نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد: وزیر راه که گاهی هم با تکبر با ارباب‌ رجوع برخورد می ‌کند، چشم طمع به سازمان نظام‌ مهندسی دارد.

کد خبر: 961206001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۷:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نماینده مردم شیراز در مجلس عنوان کرد: وزیر راه که گاهی هم با تکبر با ارباب‌ رجوع برخورد می ‌کند، چشم طمع به سازمان نظام‌ مهندسی دارد.

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام‌ مهندسی

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام‌ مهندسی

چشم طمع وزیر راه به سازمان  نظام‌ مهندسی

مسعود رضایی در مراسم روز مهندس، گفت: در قرن‌ های ۷ و ۸ تحول درخشانی در علم کشور ما رخ داد، رشد و پیشرفت علم در هر دورانی با توجه به تفکر حاکمیت و نحوه ارتباط مردم با حاکمیت متغیر است.
رضایی با اشاره به این که اگر در تغییر و رشد هدفی را پیگیری نکنیم به آن هدف نمیرسیم، ادامه داد: هرگاه تفکر حاکمیت بسوی تحقیق و رشد باشد، به طبع آن نیروهای فکری نیز به آن جهت حرکت میکنند.
وی تصریح کرد: سازمان نظام‌ مهندسی باید ارزش این نعمت که حاکمان و حکومت اجازه داده‌اند این سازمان استحقاق علمی خود را حفظ نماید، بدانند و با خرد و اندیشه به رشدی علمی که تعیین‌ شده برسند.
نماینده مردم شیراز در مجلس با عنوان این که مسؤولان باید به افرادی که این ساختار و این سازمان را اداره می‌ کند آزادی عمل بدهند، اظهار داشت: وزیر راه که خیلی هم ادعا دارد و گاهی هم با تکبر با ارباب ‌رجوع برخورد می ‌کند، چشم طمع به سازمان نظام‌ مهندسی دارد.

چشم طمع وزیر راه به سازمان نظام‌ مهندسی

رضایی یاد آور شد: اگر هدف رشد علمی و تفکری مطرح است، چرا نگاه مالی به سازمان دارند و گفته می ‌شود هشت هزار میلیارد تومان سرمایه دارد؟
وی خاطر نشان کرد: آخوندی به‌ عنوان وزیر و بخشی از حاکمیت وظیفه دارد بستر را برای رشد فکری مجموعه نظام‌ مهندسی فراهم کند.
وی با عنوان این که نظام‌ مهندسی باید کارش را گسترده ‌تر کند و آموزش ‌های ضمن خدمت را در دستور کار قرار بدهد، افزود: این سازمان باید دانشجوهای تازه ‌کار را هم از لحاظ اخلاق شغلی و هم‌ سطح علمی آموزش دهند تا این‌ همه بلاهای به نام طبیعی و درواقع غیرطبیعی، دچار نشویم.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندس

نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
598 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0