برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان پیام تبریک هیات مدیره سازمان

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان بمناسبت روز مهندس

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ مسلمان و ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم و اندیشه این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی را که روز ملی مهندسی نام گذاری شده است به جامعه مهندسی تبریک میگوییم.

کد خبر: 961206013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۹:۱۴ ق.ظ

بسمه تعالی
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان،پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ مسلمان و ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم و اندیشه این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی را که روز ملی مهندسی نام گذاری شده است به جامعه مهندسی تبریک میگوییم.

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بمناسبت روز مهندس

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بمناسبت روز مهندس

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان لرستان استان بمناسبت روز مهندس

روز مهندسی، زمان تجليل از استعداد، خرد، توان و اراده مهندسین ایرانی، روز پاس داشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامي داشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.
مهندسان بعنوان سرمایه های تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از پشتوانه فنی و قدرت تشخیص و تحلیل، جامعه را در نیل به توسعه همه جانبه و پایدار کمک کنند .
شایستگی و توانمندي مهندسان ما بر کسی پوشیده نیست و امیدوار هستیم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان بعنوان مجموعه ای برآمده از این عزیزان توانمند بتواند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن بمرحله اجرا در آورد.

پیام تبریک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بمناسبت روز مهندس

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به تمام مهندسان متعهد استان بویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، تبریک میگوییم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستار هستیم.
هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
1143 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0