برگزاری سمینار علمی انرژی سبز در بانه ابراهیم نصیری

برگزاری سمینار علمی انرژی سبز در بانه

در این سمینار که اعضای شورای شهر بانه، روسای اداره ها، بخشدارها و شهرداریهای سطح شهرستان و هم‌چنین اعضای محترم نظام مهندسی ساختمان و شهروندان این شهرستان حاضر بودند، آرش بیورانی - مدیریت دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان بانه هدف از برگزاری سمینار را رایگان بودن و همیشه در دسترس بودن انرژی خورشیدی، کمک به حفظ محیط زیست و توجه به درآمدزا بودن سرمایه گذاری در این حوزه را ذکر کرد.

کد خبر: 971208020 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۵:۰۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در این سمینار که اعضای شورای شهر بانه، روسای اداره ها، بخشدارها و شهرداریهای سطح شهرستان و هم‌چنین اعضای محترم نظام مهندسی ساختمان و شهروندان این شهرستان حاضر بودند، آرش بیورانی – مدیریت دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان بانه هدف از برگزاری سمینار را رایگان بودن و همیشه در دسترس بودن انرژی خورشیدی، کمک به حفظ محیط زیست و توجه به درآمدزا بودن سرمایه گذاری در این حوزه را ذکر کرد.

برگزاری سمینار علمی انرژی سبز در بانه

برگزاری سمینار علمی انرژی سبز در بانه

دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان کردستان در شهرستان بانه با همکاری انجمن پاژین/ سمینار علمی  انرژی سبز در بانه برگزار گردید

بیورانی، آمادگی نظام مهندسی را جهت گسترش بیش تر و فرهنگ سازی استفاده از انرژی خورشیدی اعلام کرد.
ابراهیم نصیری، نحوه کارکرد سلول‌های خورشیدی و مزایای استفاده از انرژی خورشیدی برای محیط زیست را بیان و مراحل اخذ جواز احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک و بزرگ را برای حضار معرفی کرد.
در ادامه این سمینار، نماینده شبکه بهداشت طی سخنانی ضرورت استفاده از هرگونه ابزار حمایت از محیط زیست و ارتقای سلامت جامعه را مطرح کرد.
امین زاده، نماینده انجمن پاژین ضرورت پیشرفت و توسعه یافتگی یک جامعه را صیانت از محیط زیست خویش عنوان کرد و استفاده از انرژی خورشیدی را یکی از راه‌کارهای عالی دانست.
امین زاده، هم‌چنین در ادامه نمونه هایی از تخریب محیط زیست منطقه را نشان داد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
601 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0