اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی اعطاء گردید

کد خبر: 970903011 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۲:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی اعطاء گردید

اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان  نظام مهندسی استان مرکزی

 

آیین اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان برگزار و ازخدمات هیأت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی گردید.

طی آئینی در سالن اجتماعات این اداره کل با حضور زندیه وکیلی – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای انتظامی و بازرسان سازمان نظام مهندسی، تنی چند از پیشکسوتان و اعضای جامعه مهندسی استان؛ مراسم اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان برگزار و ازخدمات هیأت مدیره پیشین سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی گردید.

در این آئین، مرزبان – مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی

ضمن تبریک به اعضای منتخب هشتمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان، گزارشی از روند اجرای انتخابات ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد که کیفیت اجرائی، شفاف سازی و فعالیت کمیته های تخصصی بیش تر شده و با همکاری و تعامل بیش تر شاهد ساخت و ساز در شأن نظام مهندسی استان باشیم.

بعد از آن هریک از اعضای هیئت مدیره قدیم و جدید حاضر در نشست و بازرسان و اعضای شورای انتظامی به بیان مسائل و مشکلات و راهکارهای موجود در مورد آموزش و بروز شدن مهندسان عضو نظام و آشنایی با فرآیندهای نوین، دقت در امور، توجه بیش تر به منظر شهری و انتخاب مجریان ذی صلاح، عدم موازی کاری و پرهیز از حاشیه پرداختند .

اعطاء اعتبارنامه‌ منتخبین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مرکزی

زندیه وکیلی – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی

نیز در ادامه نشست، ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره و سپاس از زحمات هیئت مدیره قدیم، بر کیفیت ساخت و ساز در استان مرکزی اشاره کرد و استان مرکزی را جزء کم عیب ترین استان های کشور برشمرد .

زندیه ویکلی

نیز بر پرهیز از حاشیه واجرای مقررات تاکید نموده و اظهار امیدواری کرد تعامل هیئت مدیره جدید با اداره کل راه و شهرسازی بیش تر و نشست های هم اندیشی متناوب برگزار شود.
قابل ذکر است

که حکم یازده عضو اصلی و شش عضو علی البدل هیأت مدیره دور هشتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در شش رشته با امضای وزیر راه و شهرسازی به آنها اعطا گردید .

منبع : خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
789 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0