تاکید استاندار یزد برای استفاده از مهندسان جوان و نوآور محمدعلی طالبی

تاکید استاندار یزد برای استفاده از مهندسان جوان و نوآور

محمدعلی طالبی، استاندار یزد که در آیین بزرگداشت روز مهندسی شرکت کرده بود با بیان این مطلب افزود: تشکل های مردم نهاد از جلوه های مهم مشارکتهای مردمی است و سازمان‌های نظام مهندسی بعنوان تشکل ‌های حرفه‌ای و صنفی که از مشارکت و همسویی نخبگان جامعه تشکیل شده اند، باید مسئولیتهای بزرگی را برای کمک به دولت در نیل به اهداف کلان عهده‌دار گردند.

کد خبر: 971209015 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۴:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدعلی طالبی، استاندار یزد که در آیین بزرگداشت روز مهندسی شرکت کرده بود با بیان این مطلب افزود: تشکل های مردم نهاد از جلوه های مهم مشارکتهای مردمی است و سازمان‌های نظام مهندسی بعنوان تشکل ‌های حرفه‌ای و صنفی که از مشارکت و همسویی نخبگان جامعه تشکیل شده اند، باید مسئولیتهای بزرگی را برای کمک به دولت در نیل به اهداف کلان عهده‌دار گردند.

تاکید استاندار یزد برای استفاده از مهندسان جوان و نوآور

تاکید استاندار یزد برای استفاده از مهندسان جوان و نوآور

تاکید استاندار یزد برای استفاده از  مهندسان جوان و نوآور

وی افزود: ما در مدیریت جامعه و کنترل بازار به این تشکلها تکیه می‌ کنیم و انتظار داریم مهندسان جوان با استفاده از تخصص و تجربه خود در این عرصه نقش آفرینی کنند.
وی با ابراز تاسف از گستردگی تخلفات ساختمانی در استان یزد خواستار استفاده حداکثری از پتانسیل سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلوگیری از تخلفات و تلاش در بهبود کیفیت ساخت و سازها شد و ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی پیش رو میتواند بجای تهدید، یک فرصت ارزشمند بشمار آید و این در صورتی است که از مهندسان پرتلاش و جوان در اجرای طرح ‌های نیمه‌تمام استفاده شود.
در این آیین، که معاون عمرانی استانداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر یزد و تنی چند از مدیران استانی نیز حاضر بودند، سالاری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، با برشماری توانمندی‌ های مهندسان پرتلاش و نوآور در جهت عمران و آبادی، افزود: مهندسان نقش و رسالت سنگینی در کاهش آلام جامعه دارا هستند و در این شرایط مصلحت نیست که مهندسان و اشتغال آن ها، خود بعنوان یک مشکل مطرح باشد.
وی، نیاز به مسکن و شغل مناسب را از اساسی‌ ترین نیازهای جوانان توصیف کرد که با رونق بخش مسکن میتوان تحرک و پویایی اقتصاد و اشتغال را به جامعه هدیه داد.

تاکید استاندار یزد برای استفاده از مهندسان جوان و نوآور

پروفسور نجاتی، از موسسان مرکز فناوریهای صنعتی و رقابتی در اروپا، سخنران دیگر گردهمایی مهندسان استان یزد بمناسبت هفته مهندس بود.
نجاتی سال نود و هشت را سالی پر چالش برای اقتصاد و عمران کشور توصیف کرد که به گفته وی ناشی از تحریمهای ظالمانه، گرانیهای مدیریت نشده و کاهش شدید درآمدهای عمومی است.
وی، رفتار حرفه ای و رعایت قوانین ارائه خدمات را از مهم‌ترین الزامات وظایف حرفه ای مهندسان عنوان کرد و افزود: فرصتها همیشه گرداگرد تهدیدها در گردشند و کافی است آن ها را بشناسیم و برای رفتن بسوی آن ها برنامه ریزی کنیم.
در این آیین، چند برنامه هنری اجرا گردید و از مهندسان پیشکسوت، جوان و بانوان مهندس تجلیل شد.
آیین بزرگداشت روز مهندسی در یزد با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی معدن با هماهنگی سازمان بسیج مهندسین استان و مشارکت اعضای سازمانهای یاد شده برگزار گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
566 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0