فرمان‌دار پردیس

سازمان نظام مهندسی شهرستان پردیس به مشکلات پردیس در واحدهای ساخته شده ورود کند

فرمان‌دار پردیس خاطرنشان کرد : مهندسین اداره نظام مهندسی شهرستان پردیس با تحلیل کامل به مشکل ها پردیس در واحدهای تشکیل‌شده و در حالا تولید ورود کنند .

کد خبر: 8691 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ - ۳:۳۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،فرمان‌دار پردیس خاطرنشان کرد : مهندسین اداره نظام مهندسی شهرستان پردیس با تحلیل کامل به مشکل ها پردیس در واحدهای تشکیل‌شده و در حالا تولید ورود کنند .فرماندار به مشکلات پردیس در واحدهای ساخته شده ورود کند

فرماندار به مشکلات پردیس در واحدهای ساخته شده ورود کند

فرماندار به مشکلات پردیس در واحدهای ساخته شده ورود کند

فرماندار به مشکلات پردیس در واحدهای ساخته شده ورود کند

مرتضی حیدری در تالار آمفی‌تئاتر شهرداری پردیس , در عده مسئولین و مهندسین نظام مهندسی , ضمن تبریک این روز به جامعه مهندسی کشور , اظهار داشت : امید‌واریم کلیه ما با پیوند خوردن با زندگی سراسر کار و تجربه خواجه‌نصیرالدین طوسی , در تاریخ کشورمان ماندگار شویم .

او بابیان این که خواجه نصیرالدین طوسی مسلمان و شیعه حکیم , متکلم و ریاضی‌دان و مهم‌ترین لقبشان استاد البشر بوده است , افزود : مهم ترین مبادرت خواجه ساخت رصدخانه و کتابخانه شهر مراغه است که چهارصد هزار جلد کتاب را در کتابخانه خود جمع‌آوری و ماموران مختلفی را نیز در سراسر جهان تعیین کردند تا کتبی را به مجموعه‌شان اضافه نمایند .

فرمان‌دار پردیس بابیان این که مهم‌ترین شاگرد خواجه علامه حلی است , ذکر کرد : ۱۸۰ کتاب و مقاله علمی در موضوعات متفاوت را نگاشته که دربرگیرنده اساس اختلاص , تجدید اعتقادات , شرح اشارات , خلق ناصری و رفتار محتشمی از مهم ترین آن بوده است .

او ادامه بخشید : مهندسین قشری اثرگذار , حاذق , آفریننده و باارزش میباشند که کارشان با زندگی خواجه‌ نصیرالدین طوسی پیوند خوده است .

حیدری اضافه کرد : شهر نوپای پردیس با ویژگی‌های خاصی تاسیس شده که در کنار احداث این شهر با فرصت‌ها و تهدید‌های مختلف روبرو بودیم .

فرمان‌دار فردوس بابیان این‌که تهدید‌ها را پشت سر گذاشتیم , تصریح کرد : طی جلسه‌ای با نماینده‌های مجلس عنوان شد نباید بر روی گسل ساختمان‌سازی و تراکم جمعیتی را به‌این میزان بالا می‌بردیم و نباید فارغ از مطالعه آغاز به فعالیت میکردیم .

او بابیان این‌که ده‌ها نباید و تهدید دیگر که متوالی و ‌با دلایل گوناگون هست , که در شهر پردیس پدید آمد و همه به آن واقف می‌باشند , افزود : شهر پردیس ابتدا برای ۱۸۰ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده بود البته به یکباره با اجرای پروژه بزرگ مسکن مهر جمعیت به ۶۰۰ هزار نفر ارتقاء پیدا کرد .

فرمان‌دار پردیس اضافه کرد : هر روز از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها خبر‌ها تجمع متقاضی ها مسکن مهر و اعتراض مردمان به حالت حاکم را مشاهده می کنیم , ولی این مسائل امنیت روانی را کاهش و مشکل ها عدیده‌ای را بوجود میاورد .

او تصریح کرد : این تهدید ها را با کار گذاشتن بمب ساعتی در کنار شهر تهران به کار انداختیم , که در صورتیکه پرستاری نکنیم‌ و منفجر شود , نیز تهران پردیس را منهدم خواهد کرد .

حیدری بابیان این‌که از مسیر اساسی و مبنا ریزی اصلی شهر پردیس بیرون شدیم , ذکر کرد : به تعبیری , پردیس شهری تخصصی و با در مطالعات اول شهری دانشگاهی و تحقیقاتی بوده ولی با ساخت مسکن مهر از مسیر مهم بیرون شدیم .

فرمان‌دار پردیس اذعان کرد : با وجود این مشکل ها , راهکاری برای رفع این نواقص و تبدیل این تهدید به زمان هست و این با استفاده از نیروی تخصص مهندسین محقق خواهد شد .

او افزود : در‌صورتی‌که ما در اولِ فعالیت با مشکلاتی مواجه شدیم , دور اندیشی , همفکری , امداد و‌ اعتنا حیث مهندسین با تجمع جمعیت بالا در پردیس فرصت‌های زیادی را به طور پشت سرهم به‌وجود خواهد آورد .

حیدری ادامه داد : مهندسین سازمان نظام مهندسی با تحلیل بی نقص به معضلات پردیس در واحدهای تشکیل شده و در حال ایجاد ورود نمایند , چون به مرور با خطراتی مواجه میشویم که رعایت قانون ها را سوای گذشت سرلوحه عمل خویش قرار بدهیم .

فرمان دار پردیس اضافه کرد : پیمانکاران بایستی به ضابطه تکمین نمایند و احتمال دارد گذشت از بعضا هزینه‌ها باعث شود ما با مخاطرات جانی زیادی مواجه شویم که حتمی است مهندسین از وظیفه های خویش کوتاه نیایند چون مشکلاتی را در شهرهای پردیس , بومهن و بخش جاجرود مشاهده می‌کنیم که با بررسی بیشتر رفع خواهند شد .

او تصریح کرد : آسیب‌ها در جامعه با توجه و یاری مهندسین حل خواهد شد که طی هفته‌های قبلی در شهرستان گودبرداری‌هایی انجام یافته بود که نیاز به ورود و دوراندیشی نظام مهندسی داشت که توجه نکردن بدین مورد ها حادثه ها عظیمی را به‌وجود میاورد .

حیدری افزود : یک مورد گودبرداری در پردیس منجر خالی شدن پی ساختمان‌های همسایه شد و چنانچه تلاش شهرداری پردیس , نظام مهندسی و دستگاه‌های دیگر پلاسکوی دوم در پردیس اتفاق می‌افتاد که پروردگار را شاکریم که با ورود به موقع , این حادثه رخ نداد .

 

منبع: پردیس صبح

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۵
1657 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0