توصیف خوب شهردار یزد از تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان جمالی نژاد _ شهردار یزد

توصیف خوب شهردار یزد از تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهرداری

جمالی نژاد _ شهردار یزد در مصاحبه با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی، این سازمان را بعنوان بزرگ ترین سازمان مردم نهاد و فنی-تخصصی توصیف کرد که در بحث ساخت و ساز، میتواند بعنوان یک بازوی قوی، شهرداری را در مسیر اجرای سیاستهای معماری و شهرسازی خود یاری دهد.

کد خبر: 970627011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ شهریور ۹۷ - ۵:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،جمالی نژاد _ شهردار یزد در مصاحبه با روابط عمومی سازمان نظام مهندسی، این سازمان را بعنوان بزرگ ترین سازمان مردم نهاد و فنی-تخصصی توصیف کرد که در بحث ساخت و ساز، میتواند بعنوان یک بازوی قوی، شهرداری را در مسیر اجرای سیاستهای معماری و شهرسازی خود یاری دهد.

توصیف خوب شهردار یزد از تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان

توصیف خوب شهردار یزد از تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان

شهردار یزد تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان  با شهرداری را خوب و رو به گسترش توصیف کرد

به گفته جمالی نژاد، شهرداری یزد همواره سعی کرده است ضمن حفظ اصول و قوانین مصوب، حداکثر تعامل را با این سازمان داشته باشد. همکاری شهرداری و این سازمان در کمیسیونهای ۴ نفره، در اختیار قراردادن اطلاعات نرم افزارهای شهرسازی جهت بهره مندی مهندسان ناظر و نمایندگان سازمان، سعی برای ارتقای جایگاه سازمان با الزام مالکان توسط شهرداری برای اخذ تایید سازمان جهت نقشه ها بخشی از این تعاملات محسوب می گردد.

توصیف خوب شهردار یزد از تعاملات سازمان نظام مهندسی ساختمان

شهردار یزد از همکاری طرفین در زمینه صدور پروانه ساخت برای تمامی املاک سطح شهر، هماهنگی و همراهی در انجام بازدیدهای دوره ای و اخذ گزارشهای مرحله ای مهندسان ناظر عضو سازمان برای تمامی ساختمانهای دارای پروانه، بعنوان دیگر زمینه های ارتباط شهرداری با این سازمان نام برد. در نگاه شهردار یزد، تلاش و بستر سازی جهت عملیاتی کردن پروژه بزرگ هوشمند سازی صدور پروانه های ساختمانی از دیگر موارد تعامل سازنده شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان میباشد.
منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۷
807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0