طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان اردی بهشت نود و هشت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان اردی بهشت نود و هشت

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: تا پایان اردی بهشت ماه سال آینده، کلیه مدارس استان از طرف کارشناسان بازدید و ضریب ایمنی آن ها تعیین می‌ گردد.

کد خبر: 971221010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ - ۱:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد: تا پایان اردی بهشت ماه سال آینده، کلیه مدارس استان از طرف کارشناسان بازدید و ضریب ایمنی آن ها تعیین می‌ گردد.

طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان اردی بهشت نود و هشت

طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان اردی بهشت نود و هشت

طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان  اردی بهشت نود و هشت اجرایی می گردد

حسین ویزواری بیان کرد: بعد از حادثه تلخی که در یک مدرسه ابتدایی در زاهدان رخ داد و تعدادی از دانش‌آموزان بر اثر حریق جان خود را از دست دادند، بررسی ضریب ایمنی مدارس استان در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفت.
رئیس سازمان استان ادامه داد: تا به حال این طرح در شهرستان‌ های کردکوی و بندرگز اجرا و به اتمام رسیده و مواردی که در این مدارس ناایمن تشخیص داده شد، برای اصلاح و رفع به مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان ‌ها و مدیران این مدارس اعلام شده است.
وی تصریح کرد: این طرح در تمامی شهرستان‌ ها اجرایی و تا آخر اردی‌بهشت ماه سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. بعد از آن گزارش کاملی از وضعیت ایمنی مدارس استان به دستگاه‌ های مرتبط ارائه می گردد.
ویزواری در ادامه به امضای تفاهمنامه همکاری با شهرداری گرگان و راه‌ و شهرسازی استان هم اشاره کرد و افزود: طبق این تفاهمنامه که برای جلوگیری از حریق در ساختمان‌ های بلندمرتبه به امضاء رسیده است؛ ساختمان‌ های بلندمرتبه باید از استانداردهای لازم برای مقابله با حریق برخوردار باشند. ویژه نظارت براین موارد از سال آینده به عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار دارد.

طرح ارزیابی ایمنی مدارس گلستان تا پایان اردی بهشت نود و هشت

رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان با اشاره به ساماندهی مجریان آسانسور خاطر نشان ساخت: از سال آینده بازرسی آسانسورها و ساماندهی مجریان انجام می‌ گردد تا فقط شرکت‌ هایی که دارای پروانه مجری ذی صلاح هستند، فعالیت کنند.

منبع: گلستان ۲۴

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۷
616 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0