نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی

اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی

نخستین گواهی نامه های دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی به مهندسین رشته های برق، مکانیک، عمران و معماری که رتبه نخست این دوره آموزشی را طی کرده اند، اهدا گردید.

کد خبر: 960805001 تاریخ انتشار: جمعه ۵ آبان ۹۶ - ۸:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، نخستین گواهی نامه های دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی به مهندسین رشته های برق، مکانیک، عمران و معماری که رتبه نخست این دوره آموزشی را طی کرده اند، اهدا گردید.اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی

اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی

اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی

اهدای اولین گواهی نامه های  ایمنی و آتش نشانی  ویژه مهندسی

مهندس محمود قدیری معاون پیش گیری سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: دراین دوره آموزشی حدود هشتصد نفر از مهندسین رشته های مختلف سازمان نظام مهندسی شرکت کرده بودند که بیش از سیصد و پنجاه نفر از آنها موفق به دریافت گواهی نامه این دوره شدند و اولین گواهی نامه ها به دارندگان رتبه اول در رشته های مختلف مهندسی توسط مدیران ۲ سازمان آتش نشانی و نظام مهندسی اعطا گردید.
قدیری گفت: دراین نشست هم چنین با توجه به شرکت اخیر هزار و سیصد نفر از مهندسین نظام مهندسی در این دوره های آموزشی وهم چنین کسانی که در دوره ی قبل موفق به دریافت گواهی نامه نشده اند، مقرر گردید یک آزمون کتبی تخصصی در رشته های مختلف مهندسی برای بیش از هزار و هشتصد نفر از مهندسین نظام مهندسی در دهه اول آذر نود و شش برگزار گردد.
وی افزود: هم چنین مقرر گردید با همکاری ۳ جانبه سازمان آتش نشانی، سازمان نظام مهندسی و معاون شهرسازی شهرداری تهران راهکار به کار گیری مهندسین آموزش دیده برایگرد که این موضوع مطابق با ماده دو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران بعنوان توسعه و بهبود خدمات ایمنی و آتش نشانی است.

 

اهدای اولین گواهی نامه های ایمنی و آتش نشانی ویژه مهندسی

وی با اشاره به تفاهم نامه های قبلی این دو سازمان ادامه داد: مامعتقد هستیم برای این که ساختمانهای نوساز و موجود ایمن سازی شود باید از پتانسیل و ظرفیتهای اجرایی سازمان نظام مهندسی استفاده شود، طبق این اساس ۲ موضوع در این ارتباط درتوافق نامه های سالهای گذشته مورد تصویب ۲ سازمان قرار گرفته و عملیاتی گردید.
معاون حوزه پیش گیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به توافق اول این تفاهم نامه تصریح کرد: مهندسین سازمان نظام مهندسی با استفاده از مربیان و استادان مجرب تحت پوشش آموزشهای ایمنی و آتش نشانی قرار گرفته و هم چنین نسبت بصدور مدرک پایان دوره بصورت مشترک ۲ سازمان آتش نشانی و نظام مهندسی اقدام گردد.
وی در ادامه به توافق نامه دیگر اشاره کرد و افزود: قرار شد مهندسین آموزش دیده که موفق به دریافت گواهی نامه ایمنی و آتش نشانی شده اند بعنوان ناظر بر ایمنی ساختمان ها استفاده گردد و سازمان آتش نشانی هم با عنوان ناظر عالی به انجام وظایف خود بپردازند که در حال حاضر این ۲ توافق نامه در دست انجام است.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آبان ۹۶
1891 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0