تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر مدیریت ساخت و ساز در استان معاونت امور عمرانی استانداری گیلان

تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر مدیریت ساخت و ساز در استان

در دیدار اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان با معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، قاسميان، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، به ارائه گزارشي از عملکرد سازمان پرداخت و در مورد مشکلات پيش روي سازمان از جمله ساخت و سازهاي غيرقانوني در زمين هاي فاقد سند مالکيت (زمين هاي نسقي)، مشکلات طرح تفصيلي شهر رشت، عدم صدور و تمديد پروانه دفاتر مهندسي توسط اداره کل راه و شهرسازي و ... صحبت کرد.

کد خبر: 970920016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ - ۶:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در دیدار اعضاي هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان با معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، قاسميان، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، به ارائه گزارشي از عملکرد سازمان پرداخت و در مورد مشکلات پيش روي سازمان از جمله ساخت و سازهاي غيرقانوني در زمين هاي فاقد سند مالکيت (زمين هاي نسقي)، مشکلات طرح تفصيلي شهر رشت، عدم صدور و تمديد پروانه دفاتر مهندسي توسط اداره کل راه و شهرسازي و … صحبت کرد.

تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر مدیریت ساخت و ساز در استان

تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر مدیریت ساخت و ساز در استان

تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر  مدیریت ساخت و ساز در استان

قاسمیان ضمن اشاره به همکاري سازمان در حوزه بوم گردي و گيل پارک با استانداري در مورد ادامه همکاريهاي بيش تر بویژه برای ساخت و ساز در منطقه آزاد اعلام آمادگي کرد.

سپس اکبري مقدم، ضمن اشاره به افزايش ساخت و ساز غير رسمي در شهر رشت ضرورت ساماندهي اين روند را متذکر شد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان اظهار داشت:

طرح تفصيلي بايد در راستاي کاهش چالش هاي مذکور قدم بردارد و مديريت ساخت و ساز قانونمند گردد.

مدير کل دفتر فني استانداري نیز با اشاره به اين که نظام مهندسي ساختمان گيلان بعنوان بازوي فني در حوزه عمراني همواره ياور استانداري بوده، انسجام عملکرد و تداوم همکاري ها را ضروري دانست.

گزارش رسیده هم چنین حاکی است:

در مراسم تکريم و معارفه اعضاي هيات مديره دوره هفتم و هشتم سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان که با حضور تنی چند از مسئولان ارشد استان برگزار گردید، عبدالرضا قاسميان، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان عنوان کرد: این سازمان حدود بیست و یک هزار نفر عضو دارد که از اين تعداد حدود ده هزار عضو داراي پروانه اشتغال بکار مهندسي هستند.

به گفته رئیس سازمان گیلان،

سازمان علاوه بر ستاد مرکزي در رشت، شانزده دفتر نمايندگي در شهر رشت و ديگر شهرستان‌ ها با صد و پنجاه و هشت نفر پرسنل دارد که تمامی امور مربوط به عضويت و کنترل نقشه‌ها، خدمات آزمايشگاهي و امور مالي به صورت الکترونيکي انجام مي‌ گردد.

تأکید معاونت امور عمرانی استانداری گیلان بر مدیریت ساخت و ساز در استان

قاسمیان، هم چنين به حضور فعال و پررنگ سازمان در جلسات برون سازماني از جمله نشست های گفت و گوي دولت و بخش خصوصي به رياست استاندار، نشست های شوراي فني استان به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گيلان، نشست های مناسب سازي معابر و ساختمان هاي عمومي ويژه افراد معلول و کم توان، جلسات احداث مجموعه هاي کوچک خدمات رساني بين راهي، نشست های احداث اقامتگاه هاي بومي در مناطق روستايي گيلان اشاره داشت و از حضور مستمر هيات مديره سازمان در نشست های شوراي مرکزي، کميسيون ها و گروه هاي تخصصي شوراي مرکزي ياد کرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی ترافیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۷
732 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0