اولین دوره مسابقات بسکتبال

قوچان و نظام مهندسی، قهرمانان پیشکسوتان بسکتبال

اولین دوره مسابقات بسکتبال٣×٣ پیشکسوتان خراسان رضوی، گرامیداشت دهه مبارکه فجر با قهرمانی تیمهای شهید کلاهدوز قوچان و نظام مهندسی مشهد به پایان رسید.

کد خبر: 970615024 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ بهمن ۹۵ - ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،اولین دوره مسابقات بسکتبال٣×٣ پیشکسوتان خراسان رضوی، گرامیداشت دهه مبارکه فجر با قهرمانی تیمهای شهید کلاهدوز قوچان و نظام مهندسی مشهد به پایان رسید.قوچان و نظام مهندسی، قهرمانان پیشکسوتان بسکتبال

قوچان و نظام مهندسی، قهرمانان پیشکسوتان بسکتبال

قوچان و نظام مهندسی، قهرمانان پیشکسوتان بسکتبال

قوچان و نظام مهندسی، قهرمانان پیشکسوتان بسکتبال

علی عبداحد: اولین دوره مسابقات بسکتبال٣×٣ پیشکسوتان خراسان رضوی، گرامیداشت دهه مبارکه فجر با قهرمانی تیمهای شهید کلاهدوز قوچان و نظام مهندسی مشهد به پایان رسید. این مسابقات با همت و برنامه ریزی تربیت بدنی همگانی شهرداری ناحیه ١١ مشهد و محوریت هیات بسکتبال مشهد ونیز همکاری هیات بسکتبال خراسان رضوی پیگیری شد وتعداد ١٩ تیم از مشهد و شهرستانهای استان و در ٢ گروه سنی شامل: گروه ۴٠ تا ۴۵ سال با نام فجر آفرینان و گروه ۴۵ سال به بالا با نام پیشکسوتان و طی ٢ روز به رقابت پرداختند.
در گروه فجر آفرینان تیمهای نظام مهندسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و خیام نیشابور در سکوی اول تا سوم ایستادند. در گروه پیشکسوتان تیم شهید کلاهدوز قوچان قهرمان شد و تیمهای جعفر نیکجو و شهید عابدی نیشابور دوم
و سوم شدند.
( در گروه فجر آفرینان ۶ تیم و پیشکسوتان ١٣ تیم حضور داشتند.)


در حاشیه:
با حضور مدیران تربیت بدنی ناحیه ١١ شهرداری مشهد، روسای هیات های بسکتبال استان و مشهد و نیز جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان سالهای دور و نزدیک بسکتبال از تعداد ١٩ نفر از پیشکسوتان، داوران، مربیان و بازیکنان اسبق ملی با نصب تصاویر آنان در خانه بسکتبال و نیز اهدا لوح و قاب تمبر یادبود. منقش به عکس تقدیر شوندگان طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.
در مراسم اختتامیه از سوی تربیت بدنی همگانی ناحیه ١١ مشهد به کلیه بازیکنان و مربیان تیم های اول تا سوم مسابقات، کارت هدیه بانکی ، مدال، لوح و تندیس مسابقات اهدا شد.
حضور پیشکسوتان بالای ۶٠ سال و بازیکنان اسبق ملی در تیم های حاضر و خوش و بش آنان با یکدیگر و تجدید خاطرات شیرین گذشته از نکات جذاب این ٢ روز مسابقه بود که مدیران و برو بچه های تربیت بدنی همگانی ناحیه ١١ به همراه تلاش چشمگیر سرپرست فنی مسابقات( حاج محمود شفیعی) و نظارت مستقیم رییس هیات بسکتبال مشهد به زیبایی از عهده اش برآمدند و یکی از اهداف مدیریت تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد که ایجاد نشاط و شادابی شهروندان است محقق شد. عزیزان خسته نباشید.

منبع: خبرفارسی

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۵
1644 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0