اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام مهندسی ایلام نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام

اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام مهندسی ایلام

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام بیان کرد: اخذ هزینه‌های سرسام‌آور سازمان نظام مهندسی و تامین اجتماعی استان از مردم برای حق نظارت و عدم بیمه کارگران ساختمانی مردم را دلسرد کرده است.

کد خبر: 980312001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۷:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام بیان کرد: اخذ هزینه‌های سرسام‌آور سازمان نظام مهندسی و تامین اجتماعی استان از مردم برای حق نظارت و عدم بیمه کارگران ساختمانی مردم را دلسرد کرده است.

اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام مهندسی ایلام

اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام مهندسی ایلام

اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام  مهندسی ایلام، مردم را دلسرد کرده است

حجت حسن زاده عنوان کرد: اخذ هزینه‌های سرسام‌آور سازمان نظام مهندسی و تامین اجتماعی استان از مردم برای حق نظارت و عدم بیمه کارگران ساختمانی، مردم را دلسرد کرده است.

حسن زاده ادامه داد: متاسفانه سازمان نظام مهندسی استان، اخذ هزینه‌ها از مالکان ساختمانی را با کلان شهرها مقایسه می‌ کند و با اخذ مبلغ زیادی هیچ‌ گونه نظارتی بر ساختمان‌ های در حال ساخت و ساز استان نمی ‌کند.

وی با انتقاد از عملکرد تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به این که تامین اجتماعی هزینه‌هایی را برای بیمه از مالکین ساختمانی اخذ می‌ کند که در صورت رخ دادن حادثه‌ای برای کارگر بیمه این فرد با توجه به بیمه مالک پرداخت گردد، اما متاسفانه در عمل مالک ساختمان را صد درصد مقصر این حادثه می ‌دانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: در نشستی که در شهرداری تهران برگزار شد، تصمیم گرفته شد که به روال گذشته شهرداری‌ ها مسوول نظارت بر ساخت ساختمان‌ ها و معرفی کارگران برای پرداخت بیمه از طرف کارفرمایان به تامین اجتماعی باشند و در استان نیز برای محقق شدن مطالبات مردم تلاش خواهد شد.

اخذ هزینه‌های سر‌سام‌آور نظام مهندسی ایلام

وی یاد آور شد: اگر شهرداری از مردم هزینه‌هایی مانند عوارض و هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی اخذ می‌کند، قطعا صرف آبادانی شهر می‌ شود و این موضوع مهم برای مردم به خوبی نمایان است.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
593 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0