دریافت مجوز ساخت پلاسکو از شهرداری استاندار تهران

دریافت مجوز ساخت پلاسکو از شهرداری

استاندار تهران با عنوان این که مسئولیت فنی ساخت پلاسکو با شهرداری است و مجوزهای لازم دراین زمینه حتما' اخذ خواهد شد، بیان کرد: ساختمان با نظارت سازمان نظام مهندسی و انتخاب مدیریت و ناظر و با رعایت ضوابط قانونی احداث می گردد.

کد خبر: 970331011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار تهران با عنوان این که مسئولیت فنی ساخت پلاسکو با شهرداری است و مجوزهای لازم دراین زمینه حتما’ اخذ خواهد شد، بیان کرد: ساختمان با نظارت سازمان نظام مهندسی و انتخاب مدیریت و ناظر و با رعایت ضوابط قانونی احداث می گردد.

دریافت مجوز ساخت پلاسکو از شهرداری

دریافت مجوز ساخت پلاسکو از شهرداری

دریافت مجوز ساخت پلاسکو  از شهرداری

محمدحسین مقیمی با اشاره به برخی اختلاف نظرهای اخیر حول ساخت ساختمان پلاسکو گفت: استانداری تهران، شورای شهر، شهرداری و بنیاد مستضعفان در این زمینه هماهنگی و همکاری کامل داشته و همه مسائل فنی، مهندسی و قانونی که سبب نگرانی برخی نهادها شده بود، رعایت میشود.
مقیمی ادامه داد: رعایت زمان بندی دو ساله ساخت ساختمان پلاسکو که از عید فطر امسال شروع شده و درعید فطر سال نود و نه باید پایان یابد ضروری بوده و موانع پیش رو با هم فکری و هم افزایی نهادها حل گردد.
مقیمی با با اشاره به این که تا شهرداری اجازه ندهد هیچ اقدامی انجام نمیشود، ادامه داد: آن چه برای استانداری تهران مهم است، رعایت زمان بندی این طرح بوده و استانداری تاکید دارد ساختمان حتما’ در روز عید فطر سال نود و نه مورد بهره برداری قرار بگیرد و برای نیل به این هدف هم اکنون مقدمات ساخت این ساختمان از جمله تجهیز کارگاه و طراحیهای مورد نیاز انجام شده است.
استاندار تهران، با عنوان این که این ساختمان در ۱۵ طبقه ساخته خواهد شد، تصریح کرد: برای این که زمان ازدست نرود فعلا’ پنج طبقه زیرین احداث می گردد تا مراحل بعدی کار اجرا گردد.

دریافت مجوز ساخت پلاسکو از شهرداری

مقیمی اظهار داشت: این ساختمان در دو بخش شمالی و جنوبی به اینصورت که بخش شمالی آن با نظرهیات مدیره بجای تخریب مقاوم سازی شده و در بخش جنوبی ساختمان جدیدی بنا خواهد شد و برای آن از شهرداری مجوزهای لازم دریافت خواهد شد.
مقیمی تصریح کرد: برای گود برداری این ساختمان باید مجریان نقشه گود برداری را ارائه بدهند که برخی نگرانیها از طرف مدیران شهرداری پس از گود برداری رها کردن کار، جایی نداشته و این ساختمان مرحل به مرحله پیشرفت خواهد کرد.
سخنگوی شورای شهرتهران درحاشیه این جلسه، با اشاره به این که نگرانیهای مدیران شهربا تاکیدات استاندار در نشست امروز برطرف شد، گفت: خوشبختانه استاندارتهران در این جلسه در رعایت مسائل فنی و حقوقی ساخت این بنا تاکید کرد و با پیگیریهای مجدانه استاندار برطرف گردید.
علی اعطا خاطر نشان کرد: در نشست امروز توافقات خوبی شد و این امیدواری ایجاد شد تمامی ذی نفعان به یک جمع بندی مشترک برسند.

منبع : شهردار آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
768 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0