برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان با حضور مهندسان لرستانی؛

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان

مجمع عمومی سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان با حضور مهندسان رشته های مختلف عضو این سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 961223001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶ - ۹:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  مجمع عمومی سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان با حضور مهندسان رشته های مختلف عضو این سازمان برگزار گردید.

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان

مجمع عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان  استان لرستان برگزار گردید.

ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان لرستان در این مجمع در اظهاراتی با اشاره به پیگیری‌ ها برای اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح عنوان داشت: ما بدنبال تقویت فعالیت‌ ها و کنترل‌ ها در همه زمینه ‌ها هستیم که این موضوع نیاز به ‌صرف هزینه ‌هایی دارد.
منوچهر ماهرو بختیاری با عنوان این که ما برای ارتقای سازمان برنامه داریم اظهار داشت: اجرای طرح مجریان ذی‌ صلاح توسط سازمان نظام ‌مهندسی هزینه ‌بر است.
رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان لرستان هم چنین با اشاره به تعامل سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی در استان این امر را بسترساز همگرایی و بهبود فعالیت‌ های مشترک دانست.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و متعهدانه اعضای نظام‌ مهندسی در این مجمع ادامه داد: این حضور جلوه درخشانی از آگاهی، مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و اهمیت به مسائل صنفی را به نمایش گذاشت و از کلیه اعضای سازمان، درخواست داریم که از دیدگاه‌ ها، طرح ‌ها و پیشنهاد های سازنده خود ما را بهره‌ مند کنند.
وی با اعلام این که امیدوار هستیم که با الطاف الهی در فرصت باقی مانده از توفیق خدمت در هیئت ‌مدیره دوره هفتم، بتوانیم در راستای احقاق حقوق، ایجاد رضایتمندی بیش تر، حفظ و ارتقا و اعتلای جایگاه سازمان، دست یابی به اهداف متعالی سازمان، ارتقای بیش ‌از پیش توانمندی‌ های تخصصی و کیفیت خدمات مهندسی و با عبور از چالش‌ ها، معضلات و دغدغه‌ های صنفی، شاهد حرکت با شتاب بیش تر در مسیر روبه رشد و بهبود وضعیت صنفی و اجتماعی مهندسان سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان لرستان باشیم.

برگزاری مجمع عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان لرستان

در مجمع عمومی سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان بازرس سازمان گزارشی از فرآیند هزینه ‌ها و درآمدهای سازمان نظام ‌مهندسی ارائه داد.
در این آئین، پیشنهادات هیئت مدیره بویژه بند مرتبط با اجرای ماده سی و هفت قانون نظام مهندسی ساختمان(تعیین و اخذ سهم سازمان از ارائه خدمات مهندسی) با اکثریت آرا به تصویب مجمع عمومی سازمان لرستان رسید.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۹۶
1082 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0