طراحی نرم افزار طراحی نقشه گاز  مصطفوی، ریاست گروه تخصصی مکانیک

طراحی نرم افزار طراحی نقشه گاز 

گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی روز 2 شنبه 11 شهریور تشکیل نشست داد و به بررسی نرم افزار طراحی پیشنهادی یک شرکت تولیدی پرداخت.

کد خبر: 190903006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی روز ۲ شنبه ۱۱ شهریور تشکیل نشست داد و به بررسی نرم افزار طراحی پیشنهادی یک شرکت تولیدی پرداخت.

طراحی نرم افزار طراحی نقشه گاز 

طراحی نرم افزار طراحی نقشه گاز

نرم افزار طراحی نقشه گاز به  کمک مهندسان ناظر می آید

مصطفوی، ریاست گروه تخصصی مکانیک با اعلام این خبر گفت: به کمک این نرم افزار، مهندسان طراح و ناظر گاز میتوانند نقشه های مربوطه را تهیه و مورد استناد قرار دهند.. تا به حال این نقشه ها توسط مجریان تهیه میشد که از این پس نرم افزار یاد شده به کمک ناظرین گاز خواهد آمد.

به گفته مصطفوی، این نرم‌افزار قابلیت آن را دارد که در صورت هر گونه اشتباه در طراحی، بلافاصله مورد اشکال، مشخص و در جهت رفع مشکل اقدام شود. انتظار میرود این نرم افزار در صورت تایید، از طرف صندوق مشترک خریداری و در اختیار سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها قرار داده شود.

وی تصریح کرد: از نظر قانون، کار طراحی نقشه گاز به عهده مهندسان طراح و ناظر بوده که تا به حال به علل مختلف این کار توسط مجریان گاز صورت گرفته است.

بحث و بررسی در باره نحوه اعمال مفاد نامه دریافتی از دفتر تدوین مقررات ملی ساختمان بخش بعدی مذاکرات این جلسه بود که مقرر گردید نامه یاد شده برای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها ارسال و طبق مفاد آن در استان ها اقدام صورت گیرد.

منبع: سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ شهریور ۹۸
502 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0