برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مسابقات قهرمانی فوتسال سازمان

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مسابقات قهرمانی فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شرکت دوازده تیم از سراسر استان در خرم آباد به صورت گروهی برگزار و تیم قهرمان این مسابقات معرفی گردید.

کد خبر: 970617001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ شهریور ۹۷ - ۱۰:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مسابقات قهرمانی فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان با شرکت دوازده تیم از سراسر استان در خرم آباد به صورت گروهی برگزار و تیم قهرمان این مسابقات معرفی گردید.

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار شد

استان لرستان با داشتن پشتوانه بیش از ده هزار مهندس برای خود که بیش از نیمی از آن ها فاقد پروانه اشتغال و تازه فارغ التحصیل شده اند وظیفه سنگینی در ایجاد حس صمیمیت مضاعف میان اعضا دارد که قطعاً یکی از راه های برقراری روابط دوستانه و تعامل، برگزاری برنامه های تفریحی و ورزشی میباشد که در این رابطه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و درا راس آن منوچهر ماهرو بختیاری با همراهی همکاران و مهندسان همکار ایده برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال را برنامه ریزی و اجرا کردند .
این مسابقات با تلاش هیات مدیره و مدیر عامل سازمان و با همکاری و همراهی پرسنل زحمت کش این سازمان با کیفیت بالایی برگزار و قهرمان آن مشخص شد.
در این مسابقات دوازده تیم شرکت کردند که: تیم خرم آباد الف و ب، مجریان گاز خرم آباد، مسکن و شهرسازی استان، الشتر، نورآباد، بروجرد، ازنا، کوهدشت، دورود، الیگودرز و نقشه برداری خرم آباد به رقابت با هم پرداختند که در پایان چهار تیم به مرحله نهایی راه یافت و در نهایت تیم هماهنگ و یکدست خرم آباد الف مقام نخست بازی ها را از آن خود کرد و قهرمان شد تیم مجریان گاز خرم آباد نایب قهرمان و تیم های الشتر و نورآباد مشترکاً سوم شدند و هدایایی به آن ها اهدا شد.
استقبال خوب مهندسان از مسابقات
این مسابقات با هدف پویایی و سلامت و شادابی جسم کارکنان و ایجاد روحیه ورزشی برگزار شد که با استقبال خوب پرسنل و مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان مواجه شد و سازمان در جهت ارتقا جایگاه و دستیابی به اهداف عالیه مقررات ملی ساختمان و کنترل ساختمان به هم گرایی و اتحاد بیش از پیش نیازمند بوده و از این رو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مهندس ماهرو بختیاری با این اهداف اقدام به برنامه ریزی جهت برپایی این مسابقات کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

به هر روی با توجه به مشغله های کاری جامعه مهندسان می بایست برگزاری این چنین مسابقاتی را به فال نیک گرفت و به بانیان این مسابقات خسته نباشید و خداقوت اعلام کرد.
فوتسال نظام مهندسی
در برگزاری کیفی و کمی این مسابقات جافر دولتشاهی {مسئول برگزاری مسابقات}، سعید امیری{مدیراجرایی مسابقات}، سید کمال حسینی {ناظر اجرایی}، وحید امیری {دبیر برگزاری میابقات}، در تلاشی کم نظیر با همکاری سایر پرسنل نقش بسیار موثری در برگزاری موفق بازی ها داشتند که جا دارد در این فرصت از آنها تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر و تشکر کمیته های برگزاری مسابقات از حضور تیم ها
در خاتمه جا دارد از کلیه کسانیکه بدون هیچ چشم داشتی قلباً به برگزاری هر چه بهتر مسابقات کمک کردند خسته نباشید گفت. هم چنین باید گفت که از نظر کمیته های برگزاری مسابقات، قهرمان اصلی تیم های شرکت کننده ای هستند که جانانه پا به عرصه رقابت در این بازی ها گذاشتند و همه کم و کاستیها را تحمل کرده و با دیگر همکاران خود تا پایان بازی ها همگامی و همراهی کردند.
در خاتمه برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان اعم از، اعضای هیات مدیره محترم، مدیر عامل و جامعه مهندسان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.
منبع : خبر آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ شهریور ۹۷
914 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0