جذب سرمایه توسط نظام مهندسی معدن و ایمیدرو ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران

جذب سرمایه توسط نظام مهندسی معدن و ایمیدرو

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران از برنامه ‌ریزی برای شناسایی و رفع موانع جذب سرمایه و سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی با همکاری سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) خبر داد.

کد خبر: 971222003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ - ۹:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرحع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران از برنامه ‌ریزی برای شناسایی و رفع موانع جذب سرمایه و سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی با همکاری سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) خبر داد.

جذب سرمایه توسط نظام مهندسی معدن و ایمیدرو

جذب سرمایه توسط نظام مهندسی معدن و ایمیدرو

نظام مهندسی معدن و ایمیدرو برای جذب  سرمایه تلاش میکنند

‘داریوش اسماعیلی’ امروز (۳ شنبه) در همایش روسای سازمانهای نظام مهندسی معدن استانها در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان نظام مهندسی معدن در نظر دارد فرصتهای سرمایه گذاری را به شکل جامع و مشخص در کل کشور به تفکیک مواد معدنی، صنایع معدنی و استان ‌ها تهیه کند.
به گفته وی، در این زمینه همراه با سازمان ایمیدرو یک تفاهم‌نامه همکاری امضا خواهد شد.
این مقام مسئول، از برنامه‌ریزی برای حل ساختن موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد و افزود: قرار است این موانع با همکاری ایمیدرو شناسایی گردد.
اسماعیلی تصریح کرد: مالیات، موانع دولتی، عوارض، موانع طبیعی و زیست محیطی، نبود امنیت سرمایه گذاری و غیره میتواند از جمله این موانع به حساب آید.
وی ادامه داد: با شناسایی این موانع، بخشی از سرمایه های سرگردان جامعه به سمت بخش معدن و صنایع معدنی سوق یابد.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، حول اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی اظهار داشت: این نقشه راه از هفتاد و دو بند تشکیل شده که سی بند آن مربوط به ایمیدر بوده و برای اجرای این موارد سازمان نظام مهندسی معدن نیز اعلام آمادگی کرده است.

جذب سرمایه توسط نظام مهندسی معدن و ایمیدرو

وی افزود: تا پایان فروردین ماه نود و هشت تفاهم نامه یاد شده بین سازمان نظام مهندسی معدن و ایمیدرو نهایی گردد تا همه استان‌ها از مزایای آن برخوردار گردند.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، امضای تفاهم نامه های متعدد در ماههای گذشته را خاطرنشان ساخت و افزود: پیش از این نیز میز صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی در استانها وجود نداشت، ولی با امضای تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با صندوق یاد شده و برخورداری از خدمات آن در استان ها، اکنون وارد مرحله عملیاتی شده است.
اسماعیلی هم‌چنین از انجام اقدام های اولیه در زمینه هوشمند سازی در این سازمان خبرداد و خاطر نشان ساخت: پرتال سازمان مرکزی و سی و یک پرتال برای سازمان استان‌ها طراحی گردیده و تا پایان فروردین ماه همه استان‌ها از آن برخوردار خواهند شد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۷
1114 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0