آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن

آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن

آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن ، اعلام شد. مسکن بخش قابل توجهی از سرمایه کشور را به خود اختصاص میدهد

کد خبر: 001201001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۰۰ - ۱۰:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن ، اعلام شد. مسکن بخش قابل توجهی از سرمایه کشور را به خود اختصاص میدهد

آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن

آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی فارس برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن
رئیس نظام مهندسی فارس بیان کرد:
نظام مهندسی فارس آماده همکاری در طرح نهضت مسکن است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس از آمادگی کامل این سازمان برای همکاری در اجرای مطلوب طرح ملی نهضت مسکن خبر داد.
مجتبی زوربخش بیان کرد: مسکن بخش قابل توجهی از سرمایه کشور را به خود اختصاص میدهد و در این مورد سازمان نظام مهندسی بمنظور همکاری در پیشبرد هر چه سریع‌تر طرح نهضت ملی مسکن، با بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود، آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند.
وی در مورد سفر وزیر مسکن به استان فارس، تصریح کرد: مسکن بخش قابل توجهی از سرمایه کشور را به خود اختصاص داده و در این مورد سازمان نظام مهندسی بمنظور همکاری در پیشبرد هر چه سریع‌تر طرح نهضت ملی مسکن، با بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود، آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند.
رئیس نظام مهندسی فارس ادامه داد: نگاه هیئت مدیره سازمان به موضوع مسکن ، بعنوان بالاترین سرمایه مادی هر خانوار، دارای ۳ مولفه ضروری است، ایمنی، همراه با آسایش و عمر مفید مناسب، لذا مصالح به کار رفته در ساختمانها، باید دارای کیفیت مناسب بوده و حتما ساخت مسکن باید توسط مجریان و سازندگان ذی‌صلاح انجام گردد و این اجرا توام با نظارت مستمر بر مراحل ساخت و کنترل مضاعف باشد.
وی با اشاره به تدابیر دولت در مورد اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان میتواند به کمک اعضای متخصص خود در بخش‌ های طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت، در مورد جلوگیری از تکرار ضعفهای موجود در کیفیت مصالح و نحوه ساخت برخی از مسکنهای انبوهی که در گذشته ساخته شده است، نقش مؤثری ایفا کند.
وی ضمن اشاره به اهمیت ساخت بناهای با دوام، افزود: اگر قرار است کاری در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام گردد، سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس پیشرو در ارائه خدمات مهندسی است و میتواند در طرح نهضت ملی مسکن به نحوی شایسته و با بهترین کیفیت به ارائه خدمات مهندسی بپردازد.
زوربخش هم‌چنین گفت: مبالغ مالی اجرای این طرح از درآمد ناخالص ملی هزینه می ‌شود، محصول نهایی آن باید یک مسکن ایمن، با عمر طولانی و مفید به همراه آسایش برای بهره برداران نهایی یعنی مردم شریف ایران باشد.
وی بر آمادگی کامل این سازمان به منظور همکاری در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۰۰
263 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0