انتقاد امام جمعه از حاشیه جشن نظام مهندسی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری مطرح گردید

انتقاد امام جمعه از حاشیه جشن نظام مهندسی

آخرین نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری به ریاست امام جمعه شهرکرد برگزار و به موضوعاتی مانند رقص دختربچه در فرهنگسرا، توجه به معروفات، پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و ... اشاره گردید.

کد خبر: 971226006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ اسفند ۹۷ - ۳:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، آخرین نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری به ریاست امام جمعه شهرکرد برگزار و به موضوعاتی مانند رقص دختربچه در فرهنگسرا، توجه به معروفات، پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و … اشاره گردید.

انتقاد امام جمعه از حاشیه جشن نظام مهندسی

انتقاد امام جمعه از حاشیه جشن نظام مهندسی

انتقاد امام جمعه از حاشیه  جشن نظام مهندسی

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بمنظور بررسی کارهای انجام شده در این حوزه، انتقادات، پیشنهادات و ضرورت توجه به برخی موضوعات مرتبط با منکرات برگزار گردید.
حساسیت لازم در باره منکرات و عادی سازی آن، جدی نگرفتن برخی معروفات و عدم ترویج آن‌ ها از موارد مورد بحث در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این نشست با اشاره به اهمیت ماه رجب، بیان کرد: اگر معروفاتی مانند ماه رجب جدی گرفته نشود و در مسائل اخلاقی جامعه رشد نکنند همیشه با مشکلات و آسیب ‌های ناشی از منکرات روبرو هستیم.
وی با اشاره به این که برخی منکرات شدیداً دردآور هستند، گفت: امروز حساسیت لازم در باره منکرات وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، با انتقاد از رقص دختر خردسال در فرهنگسرای شهرکرد، خطاب به مدیرکل اداره فرهنگ ارشاد، تصریح کرد: شما بعنوان متولی فرهنگسرا بایستی بر این موارد نظارت کنید، این قبیل موارد در شأن و منزلت مردم استان چهارمحال و بختیاری نیست نباید این موارد این چنینی عادی‌سازی شوند، باید بیش تر مراقبت و نظارت کنید.
به مردم میدان دهید تا به منکرات واکنش دهند
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آن جایی که مردم سرمایه‌های نظام هستند و رضایت‌مندی مردم دارای اهمیت بالاست، بهتر است میدان برای مردم باز گردد تا همان‌گونه که به بی‌قانونی‌ها مردم واکنش می‌ دهند به منکرات نیز با حساسیت واکنش دهند و نظراتشان تأمین گردد.
نکونام با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در باره کارفرهنگی در حد وسع، افزود: در حد وسع و توان کار کنید دلسرد نشوید وقتی کاری به درستی انجام گردد تاثیرگذاری آن در طولانی مدت نمود خواهد داشت.
انتقاد از برخی آیین های دینی غیرضروری در ادارات
نکونام با عنوان این که در برخی ادارات با انجام آیین های دینی غیرضروری کار مراجعه کنندگان را به تعویق می ‌اندازند، گفت: با این قبیل کارها مردم را به دین بدبین و دلزده نکنید.

انتقاد امام جمعه از حاشیه جشن نظام مهندسی

وی در پایان اظهارات خود به مسئله گردشگری اشاره و ذکر کرد: گردشگری باید ظرفیتی برای انتقال ارزش ‌های اصیل باشد و کم موجب ارتقا فرهنگ گردد نه این که فرهنگ مخرب وارد گردد که این موضوع نیازمند یک نظارت قوی با جدیت کافی است.
غلامعباس غلامزاده با عنوان این که نیروی انتظامی در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی در این زمینه فعالیت می ‌کند، افزود: در بخش برون‌سازمانی با همکاری سپاه و دستگاه قضا اقدامات تاثیرگذاری انجام شده است.
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اثرگذاری این نشست ها در کاهش آسیب ‌ها باید نمود پیدا کند.
علی‌محمد اکبری گفت: نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌ ها و دفاع از ارزش ‌ها قصور نکرده ‌است.
وی در پایان نشست با عنوان این که در سال نود و هفت، ۴ نشست امر به معروف با حضور رئیس ستاد و دوازده نشست نیز با حضور معاونین ستاد برگزار گردید، یاد آور شد: در سال نود و هفت، چند معاونت این ستاد در ارزیابی ملی حائز رتبه اول شدند؛ هم‌چنین برای سال نود و هشت، برنامه‌ریزی معاونت‌ ها جمع‌آوری شده و به ستادی مرکزی برای تایید فرستاده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اسفند ۹۷
571 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0